toch weer een GeForce 7600 GS Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higuain

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
Ik heb net een GeForce 7600 GS gekocht en geinstalleerd. Ik heb via drivercleaner de oude drivers verwijderd en daarna via de officiele cd die ik erbij kreeg de drivers geinstalleerd. Als ik vervolgens games speel dan crasht hij na een tijdje altijd. Ook krijg ik wel eens irritante strepen/artifacts door het beeld heen. Nu is de temperatuur van mijn kaart volgens mij goed, omdat ik hem hem gezet op: waarschuw mij als de vertragingsdrempel bereikt is. Veel spellen doet hij uitstekend totdat ie opeens crasht na een paar minuten.
Ik heb 2.66 Ghz, 512 mb intern geheugen. En 160 Gb vrije schijfruimte. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Weten jullie het misschien??? Al die spellen die ik speel zitten nog ruim onder 'requirements om het te spelen' van wat mijn computer heeft.

Ik las ook iets over een nieuwe AGP driver installeren. Maar ik er stond wel bijgeschreven dat je niet zomaar een AGP driver kan downloaden....ik heb een Sony Vaio....welke driver moet ik downloaden en waar?? Of is dit het probleem niet??

Misschien moet je ook de drivers van je chipset vernieuwen. Je zou kunnen kijken op de site van MSI of van de fabrikant van je moederbord, als dat MSI niet is.

My first and my last Sony.

Het werkgeheugen vergroten zou ook een oplossing zijn,aangezien alle acties van een pc via het werkgeheugen lopen.
Je hebt slechts 512 Mb geheugen en missien maar heel weinig vrij werkgeheugen

My first and my last Sony.

Het werkgeheugen vergroten zou ook een oplossing zijn,aangezien alle acties van een pc via het werkgeheugen lopen.
Je hebt slechts 512 Mb geheugen en missien maar heel weinig vrij werkgeheugen

dat zou niet in eerste instantie de oplossing zijn
indien werkgeheugen te weinig(wat hij volgens de spec's van de game aangeeft dat dat niet het geval is)
gatt ie over op virtueel geheugen

maar het geheugen mag wel wat groter ja

denk dat we moeten zoeken in de drivers voor je chipset,voeding,te hoge instelling game

Laatst bewerkt:
maar virtueel geheugen is vele malen langzamer als het werkgeheugen

maar virtueel geheugen is vele malen langzamer als het werkgeheugen

ja dat ben ik met je eens maar een game gebruikt de mb's van de kaart

denk dat we het probleem in de kaart moeten zoeken

de nieuwe drivers op zijn cd wil ook niet zeggen dat dat al de goede zijn
en de juiste drivers van zijn agp slot eerst updaten

Ik heb net een systeemscan gedaam en hij geeft aan dat ik heb:

Total Physical Memory 512 MB (de balk geeft 57% aan) En de Free Physical Memory is 291 MB

Daaronder:

Total Virtual Memory 2049 MB (de balk geeft 90% aan) En de Free Virtual Memory is 1839
MB

Daaronder:

Total Page Memory 995 MB (de balk geeft 72% aan) En de Free Page Memory is 715 MB

Kan iemand van jullie zeggen of hier ergens iets mis is en waarom?

Oh ja, en in de winkel zeiden ze dat PCI niet op mijn computer zit, omdat ie al redelijk oud is.
Nu zie ik ook bij de scan staan:

Primary Display AGP revision: N/A

Primary Display PCI revision: 2.33

AGP Driver Installation Status: N/A for PCI

Wat kan ik doen??

oeff, ik heb de chipsetdriver upgedate, de laatste nvideaderivers ook, en nog steeds kan ik 2-10 minuten een spel spelen. Dan komt er een lock up....dan gaat hij naar een zwart scherm, dan gaat het geluid zich herhalen, dan gaat hij weer terug naar mijn game scherm....dat heen en weer gaan van het beeld blijft een tijdje zo...en uiteindelijk om ik weer terug in mijn windows waar ik uiteindelijk end task kan indrukken.
Hellpp!!

Ook in de dxdiag, failed hij de Direct3D-test met een HResult = 0x887602eb

Please help! Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan