Ik heb net een GeForce 7600 GS gekocht en geinstalleerd. Ik heb via drivercleaner de oude drivers verwijderd en daarna via de officiele cd die ik erbij kreeg de drivers geinstalleerd. Als ik vervolgens games speel dan crasht hij na een tijdje altijd. Ook krijg ik wel eens irritante strepen/artifacts door het beeld heen. Nu is de temperatuur van mijn kaart volgens mij goed, omdat ik hem hem gezet op: waarschuw mij als de vertragingsdrempel bereikt is. Veel spellen doet hij uitstekend totdat ie opeens crasht na een paar minuten.
Ik heb 2.66 Ghz, 512 mb intern geheugen. En 160 Gb vrije schijfruimte. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Weten jullie het misschien??? Al die spellen die ik speel zitten nog ruim onder 'requirements om het te spelen' van wat mijn computer heeft.
Ik las ook iets over een nieuwe AGP driver installeren. Maar ik er stond wel bijgeschreven dat je niet zomaar een AGP driver kan downloaden....ik heb een Sony Vaio....welke driver moet ik downloaden en waar?? Of is dit het probleem niet??
Ik heb 2.66 Ghz, 512 mb intern geheugen. En 160 Gb vrije schijfruimte. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Weten jullie het misschien??? Al die spellen die ik speel zitten nog ruim onder 'requirements om het te spelen' van wat mijn computer heeft.
Ik las ook iets over een nieuwe AGP driver installeren. Maar ik er stond wel bijgeschreven dat je niet zomaar een AGP driver kan downloaden....ik heb een Sony Vaio....welke driver moet ik downloaden en waar?? Of is dit het probleem niet??