Hallo,
mijn huidige systeem ziet er als volgt uit:
Moederbord; Intel la crosse D865GLCL
Processor; Intel PIV 2600 MHZ, CPU 2,60 GHZ processor
Geheugen; 256MB DDR400 geheugen + upgrade van DDRAM 256MB PC3200 400 MHZ
Harddisk; 40GB Harddisk + upgrade van HD 160GB standard 7200RPM 8MB
On board videokaart; Intel 82865 G Graphics controller
Echt tevreden ben ik er niet mee. Hij is traag en zware programma's kan 'ie gewoon niet aan. Zoals je ziet heb ik hem al eens een beetje geupgrade en dat heeft wel iets geholpen.
Onlangs is de pc ook gecrasht en heb ik alles leeggehaald en windows opnieuw geinstalleerd. Hij is dus weer lekker schoon maar heeft er nog steeds veel moeite mee. Ik zit toch te denken aan een heel nieuw systeem.
Zou iemand mij willen helpen om een nieuw systeem samen te stellen? (Of zal upgraden toch beter zijn?) Mijn budget ligt rond de €800,-
Ik wil er het volgende mee gaan doen:
- Internet
- Ms office
- Fotobewerking, Photoshop elements
- Films en muziek beheren (niet bewerken)
- Soms een spel, zoals de Sims 2
Ik heb alleen een systeem nodig. Beeldscherm, speakers, toetsenbord en muis heb ik al.
Bij voorbaat dank !:thumb:
mijn huidige systeem ziet er als volgt uit:
Moederbord; Intel la crosse D865GLCL
Processor; Intel PIV 2600 MHZ, CPU 2,60 GHZ processor
Geheugen; 256MB DDR400 geheugen + upgrade van DDRAM 256MB PC3200 400 MHZ
Harddisk; 40GB Harddisk + upgrade van HD 160GB standard 7200RPM 8MB
On board videokaart; Intel 82865 G Graphics controller
Echt tevreden ben ik er niet mee. Hij is traag en zware programma's kan 'ie gewoon niet aan. Zoals je ziet heb ik hem al eens een beetje geupgrade en dat heeft wel iets geholpen.
Onlangs is de pc ook gecrasht en heb ik alles leeggehaald en windows opnieuw geinstalleerd. Hij is dus weer lekker schoon maar heeft er nog steeds veel moeite mee. Ik zit toch te denken aan een heel nieuw systeem.
Zou iemand mij willen helpen om een nieuw systeem samen te stellen? (Of zal upgraden toch beter zijn?) Mijn budget ligt rond de €800,-
Ik wil er het volgende mee gaan doen:
- Internet
- Ms office
- Fotobewerking, Photoshop elements
- Films en muziek beheren (niet bewerken)
- Soms een spel, zoals de Sims 2
Ik heb alleen een systeem nodig. Beeldscherm, speakers, toetsenbord en muis heb ik al.
Bij voorbaat dank !:thumb:
Laatst bewerkt: