Toe aan een nieuwe videokaart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DemonicX3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 sep 2010
Zoals je de titel waarschijnlijk heb gelezen ben ik toe aan een nieuwe videokaart. Ik heb niet heel erg veel verstand van pcs dus hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Ik speel al ruim 3 jaar World of warcraft en kon altijd gewoon soepel spelen , weliswaar niet op de hoogste graphics maar dat vond ik niet zo erg. Maar laatste tijd lagt het gewoon echt niet normaal en veel screenfreezes.

De pc is 5 jaar terug aangeschaft klant en klaar , niks aan gesleuteld of geupgrade. Zoals ik al eerder heb aangegeven niet zoveel van computers te weten heb ik ook nooit echt de moeite voor genomen.
Mijn vraag voor jullie is , wat is een goeie videokaart voor mijn processor&moederbord met een leuk prijsje ?

Hieronder de specs van de huidige pc :
System Manufacturer: FUJITSU SIEMENS
System Model: D945PPM
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
Memory: 3070MB RAM
Videocard: NVIDIA Geforce 6500

Hoop dat dit genoeg is! Bij voorbaat dank,

ik wil niks zeggen hoor
maar een pc die 5 jaar oud is is moeilijk up te graden
maar nu komen er antwoorden van mensen,moet jij opletten :D

Welk merk en wattage voeding zit er in de kast? (kast openmaken en op de sticker kijken) Kans bestaat dat ook die moet worden vervangen.

Wat is je budget?

En is het alleen voor WOW of zijn er meer redenen waarom je een andere kaart wilt?

En wat is het exacte type van de pc? Merk is bekend, maar wat aangegeven staat als system model is het moederboard.
Is het een scaleo, amilo, enz? En welke toevoeging heeft deze nog?

Voor WoW kan die processor nog wel. Alleen de videokaart dus, nu is het type en wattage van de voeding belangrijk.

Volgens een ander forum is de voeding 350 watt.

Laatst bewerkt:
Leuk, maar 350 watt van wel merk? Blijft belangrijk! Daarbij is het info van iemand anders, ik hoor het graag van ts zelf.

Dat upgraden lastig kan worden ben ik eens met Bertus, vandaar dat ik doorvraag.

Ik heb even gekeken en er zat een vaag sticker erop als ik het me goed herrineer was het een 450 watter van het merk cool master. Kan dit ?
@Lita112 : Het is een Scaleo P type.

Ik heb even gekeken en er zat een vaag sticker erop als ik het me goed herrineer was het een 450 watter van het merk cool master. Kan dit ?
@Lita112 : Het is een Scaleo P type.

WELKOM OP HELPMIJ....

Zeker weten is in het geval van het hierboven roodgekleurde veel belangrijker.;)
Daarbij een tip voor de mensen die met eventuele kaarten aankomen.....pc heeft een pentium D cpu.Dus houdt het op een niet al te zwaar pci-e kaartje.Wellicht 1 uit de wat oudere generatie(evt via marktplaats)

Oke laatste vraagje heeft misschien iemand enig idee wat voor soort geheugenram ik moet kopen?

Zou je misschien eerst antwoord willen geven op de vraag van Frank, want die info hebben we toch echt nodig.

En ook de vragen die ik stelde in mijn eerste post

Wat is je budget?

En is het alleen voor WOW of zijn er meer redenen waarom je een andere kaart wilt?

Want we zullen toch echt eerst moeten bepalen of wat jij wilt uberhaubt zin heeft zoals bijvoorbeeld Bertus al aangaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan