Zoals je de titel waarschijnlijk heb gelezen ben ik toe aan een nieuwe videokaart. Ik heb niet heel erg veel verstand van pcs dus hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Ik speel al ruim 3 jaar World of warcraft en kon altijd gewoon soepel spelen , weliswaar niet op de hoogste graphics maar dat vond ik niet zo erg. Maar laatste tijd lagt het gewoon echt niet normaal en veel screenfreezes.
De pc is 5 jaar terug aangeschaft klant en klaar , niks aan gesleuteld of geupgrade. Zoals ik al eerder heb aangegeven niet zoveel van computers te weten heb ik ook nooit echt de moeite voor genomen.
Mijn vraag voor jullie is , wat is een goeie videokaart voor mijn processor&moederbord met een leuk prijsje ?
Hieronder de specs van de huidige pc :
System Manufacturer: FUJITSU SIEMENS
System Model: D945PPM
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
Memory: 3070MB RAM
Videocard: NVIDIA Geforce 6500
Hoop dat dit genoeg is! Bij voorbaat dank,
Ik speel al ruim 3 jaar World of warcraft en kon altijd gewoon soepel spelen , weliswaar niet op de hoogste graphics maar dat vond ik niet zo erg. Maar laatste tijd lagt het gewoon echt niet normaal en veel screenfreezes.
De pc is 5 jaar terug aangeschaft klant en klaar , niks aan gesleuteld of geupgrade. Zoals ik al eerder heb aangegeven niet zoveel van computers te weten heb ik ook nooit echt de moeite voor genomen.
Mijn vraag voor jullie is , wat is een goeie videokaart voor mijn processor&moederbord met een leuk prijsje ?
Hieronder de specs van de huidige pc :
System Manufacturer: FUJITSU SIEMENS
System Model: D945PPM
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz
Memory: 3070MB RAM
Videocard: NVIDIA Geforce 6500
Hoop dat dit genoeg is! Bij voorbaat dank,