Toegang krijgen tot router

• Onderwerp starter Onderwerp starter marg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

marg

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2004
hallo
ik heb een vraagje ik heb heb sitecom router gekocht nadat ik hem heb aangesloten moet ik naar de web balk een paar nummers in vullen maar dan komt er niets ik weet dat ik iets niet goed doe maar wat??want ik krijg alleen maar een fout melding jullie hebben vast vaker zo iets bij de hand gehad kan iemand mij a.u.b. op weg helpen want hoe langer ik naar tuur hoe meer de moed in mijn schoenen zakt
Wat o wat doe ik fout ik hoor het graag
bedankt vast voor alle tips
marg

Je hoort geen vraag in een vraag te stellen maar bedoel je dat je de nummers intikt en dan hoor je een menutje te krijgen van de router ?

en met nummer bedoel ***.***.*.*

dus in plaats van die sterretjes nummers ?

router

ik moet het nummer 192.168.0.1. intypen en dan moet ik dus een inlog scherm krijgen
marg

blijkbaar herkent je computer die router dus niet , anders was dat inlogschermpje er wel geweest

misschien de stappen die je hiervoor moest doen nog een keer herhalen ?

wat voor internet heb je eigenlijk ? kabel of adsl ?
en wat voor modem gebruik je ?

router

ik zit op de kabel ik was naar de winkel geweest en daar deed die het wel maar het was erg druk en die man deed het zo snel dat ik het nauwelijks kon volgen wat hij allemaal deed.
kan het soms aan bepaalde instellingen liggen
ik hoor het wel
gr marg

beantwoord dan ff mn vragen ,

wat voor modem heb je ? (een motorolla modem soms ? )

en heb je de handleiding al gelezen ? als je de stappen uitvoert die erin staan (het zijn vaak weinig stappen) dan moet je computer de modem herkennen

en je stelt nu je vraag in mijn vraag, je hoort zelf een vraag te stellen i.p.v iemand anders zn ruimte hiervoor te gebruiken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan