Toegang map

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo, ik wil mijn settings veranderen op cod 4.
Daar voor moet ik in C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\
Op mijn laptop (vista) kwam ik zo in die map. Maar als ik dit invul bij verkenner staat er: kan C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\ niet vinden. controleer de spelling en probeer het opniuew.
Hoe kan dit?

mvg kilian

Eerst een vraag: Gebruik je Vista 64-bit?

Onder Vista 64-bit zijn er 2 'Program files' mappen, namelijk eentje met echte 64-bits programma's en eentje waar 32-bits programma's onder worden geïnstalleerd.

Omdat ik ervan uitga dat het spel een 32-bits programma betreft zal het (in Vista 64-bit en Windows 7 64-bit) niet onder C:\Program files maar onder C:\Program Files (x86) geïnstalleerd zijn.

Succes,

Tijs.

jaja zo ver was ik ook al heb 64 biten heb er x86 staan

jaja zo ver was ik ook al heb 64 biten heb er x86 staan

Dat jaja kun je er wel aflaten: Per slot heb je deze informatie niet gemeld in je vraag én je hebt met die informatie niets gedaan. Je handtekening dat domme vragen niet bestaan heb je hiermee wat mij betreft direct ontkracht.

Terug naar je vraag: Wat gebeurt er als je het volgende doet:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> "C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\"
(incl. de het dubbele aanhalingsteken aan het begin en aan het einde).

Tijs.

ga je naar mozilla firefox en die geeft weer een error

Deze vraag stamt uit 2010. Vanwege zijn leeftijd gaat er ook een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan