Toegang tot bestanden geweigerd !

Status
Niet open voor verdere reacties.

blindside

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2010
Berichten
3
Hallo,

Sinds vandaag heb ik problemen met toegang tot bepaalde bestanden.

Tot nu toe heb ik 2 error's ontdekt namelijk als ik mijn screensaver wil aanpassen krijg ik deze melding:
http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/Rsiebelt/Rundll32.jpg


En als ik via 'PKR' iets wil openen in IE krijg ik dit:
http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/Rsiebelt/Explorer.jpg


Ik heb al mijn registry gechecked met Regcure..
Via Nod32 & Malwarebytes er zeker van dat ik geen virus of adaware bezit.
Ben ook altijd als administrator ingelogt..

Iemand een idee? -Alvast bedankt!

Mvg,
Roy
 
Hoi,
nee nog geen idee,kun je wel evt. een herstelpunt terugzetten? Lukt dat ook niet heb je toch waarschijnlijk een virus o.i.d.
 
Hoi,
nee nog geen idee,kun je wel evt. een herstelpunt terugzetten? Lukt dat ook niet heb je toch waarschijnlijk een virus o.i.d.

Ik zou het waarschijnlijk wel via een herstelpunt kunnen doen, maar wil het graag zo oplossen ! Het is geen groot probleem maar vind het nogal eigenaardig.
Dat het nu nog een virus is lijkt me uitgesloten ( Ivm verschillende scan's etc).
Wat wel kan is dat bepaalde bestanden beschadigt zijn door een virus of spyware..
Alleen hoe krijg ik deze hersteld:confused:
 
Heb je Windows Vista Home Edition?

Hoe zet ik de beveiligingsinstellingen terug naar de standaardinstelling?
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/313222

Zoek hier anders verder voor een oplossing t.b.v. jouw versie

Bedankt voor de tip! Alleen heb ik helaas Windows Vista Home Premium 32x en is dit daardoor n.v.t

Dat je (beveiligings) error's in c:\Windows\system32\rundll32.exe & iexplore.exe hebt moet toch ergens naar toe leiden ?
Kan zelf echt niets vinden erover op google etc.. :confused:
 
Heb je Windows Vista Home Edition?

Hoe zet ik de beveiligingsinstellingen terug naar de standaardinstelling?
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/313222

http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/313222 is van toepassing op:


  • Microsoft Windows XP Home Edition
  • Microsoft Windows XP Professional
  • Windows Vista Business
  • Windows Vista Enterprise
  • Windows Vista Ultimate
  • Windows Vista Home Basic
  • Windows Vista Home Premium
  • Microsoft Windows Server 2003 R2 Datacenter Edition (32-Bit x86)
  • Microsoft Windows Server 2003 R2 Datacenter x64 Edition
  • Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition (32-Bit x86)
  • Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise x64 Edition
  • Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard Edition (32-bit x86)
  • Microsoft Windows Server 2003 R2 Standard x64 Edition
  • Microsoft Windows Server 2003 Scalable Networking Pack
  • Microsoft Windows Server 2003 Service Pack 1
  • Microsoft Windows Server 2003 Service Pack 2
  • Microsoft Windows Server 2003, Web Edition
  • Microsoft Windows Server 2003, Datacenter Edition (32-bit x86)
  • Microsoft Windows Server 2003, Datacenter Edition for Itanium-Based Systems
  • Microsoft Windows Server 2003, Datacenter x64 Edition
  • Microsoft Windows Server 2003, Enterprise x64 Edition
  • Microsoft Windows Server 2003, Enterprise Edition (32-bit x86)
  • Microsoft Windows Server 2003, Enterprise Edition for Itanium-based Systems
  • Microsoft Windows Server 2003, Standard x64 Edition
  • Microsoft Windows Server 2003, Standard Edition (32-bit x86)
  • Windows Server 2008 Datacenter without Hyper-V
  • Windows Server 2008 Enterprise without Hyper-V
  • Windows Server 2008 for Itanium-Based Systems
  • Windows Server 2008 R2 Beta
  • Windows Server 2008 R2 Datacenter
  • Windows Server 2008 R2 Enterprise
  • Windows Server 2008 R2 Standard
  • Windows Server 2008 Service Pack 2
  • Windows Server 2008 Standard without Hyper-V
  • Windows Server 2008 Datacenter
  • Windows Server 2008 Enterprise
  • Windows Server 2008 Standard

(http://www.helpmij.nl/forum/showthr...het-opgegeven-apparaat-pad-of-bestand-krijgen. dit topic met hetzelfde probleem is ondertussen opgelost door een eerder herstelpunt te activeren.)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan