Ik heb naast mijn Administratorsaccount met wachtwoord nu ook een account voor iemand anders aangemaakt (ook even met voorlopig wachtwoord) zodat die persoon niet in mijn documenten kan komen maar wel aan mijn pc kan werken en internetten. Dacht ik.... Toch kan hij, als ik als administrator afgemeld ben en hij op zijn account aangemeld, via de geinstalleerde programma's zoals bv photoshop (die ook bij hem dan op het gastbureaublad gewoon zichtbaar zijn met icoontje) gewoon via "Bestand > openen" in mijn eigen administrator-documenten (in dit geval mijn foto's) rondneuzen. Maar bv zijn map "Mijn afbeeldingen" is nog wel helemaal leeg zoals het hoort.
Heb ik ergens iets over het hoofd gezien? Moet ik nog ergens anders machtigingen instellen ofzo?
In C:/ Documents and Settings staat het administratorsaccount al aangevinkt als persoonlijke map.
Heb ik ergens iets over het hoofd gezien? Moet ik nog ergens anders machtigingen instellen ofzo?
In C:/ Documents and Settings staat het administratorsaccount al aangevinkt als persoonlijke map.
Laatst bewerkt: