Toegang tot lokaal netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

unifan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Hallo heren/dames,

Ik heb een probleem! Namelijk; mijn draadloos internet staat op het moment aan en ik heb geen verbinding... ik heb wel verbinding als mijn lan aanstaat, maar k heb geen ethernetkabel in me lapie. Ik zal even een printscreentje maken:

naamlooscws.jpg

Zoals jullie zien hoort er bij verbindongsmogelijkheden gwoon iets met internet te staan.

Het is vervelend omdat ik via steam geen servers kan vinden. Poorten heb ik geopend.. Firewall staat uit en via mijn Virusscanner heb ik die poorten ook doorgegeven(zelfs als ik virusscan uit zet doet hij het niet)

Alvast bedankt!

Hoi,

Op het eerste zicht kan ik niets fout zien op het screenshot dat je toont.
Kan je helemaal het internet niet op of heb je enkel problemen bij steam?

Ik zit meer met Steam. Hij kan geen servers vinden en geeft dit als fout: No internet games responded to the query. Hoe dan ook ik kan internetten, dat maakt mij verder niets uit. Alleen wil ik ook kunnen gamen. weer even een printscreen:
naamloos2.jpg

Hoi,

Zit jij met je PC rechtstreeks op je modem of zit er nog een router tussen. Mogelijks heeft je modem of je router nog een hardwarematige firewall.
Indien dit zo is, moet je de poorten, nodig voor Steam, ook op je router of modem doorlussen naar je PC (portforwarding of port triggering)

probleem heb ik reeds opgelost.. Mijn poorten en al waren al geopend alleen heeft steam update bepaalde antivirussen geblokt waardoor ik dus geen servers kon vinden. Heb mijn antivirus verwijderd en nieuwe geinstalleerd!

toch bedankt voor je snelle hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan