toegang van website niet mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
een vriend van mij rade vpn4all.com aan... rede was omdat ik wat veiliger wou internetten.
nou kom ik echter niet op die site... ik kom er wel op via mijn andere computer dus het moet echt aan deze pc liggen die ik op dit moment gebruikt.

ik ben flink even bezig geweest om uit te zoeken waar dit nou aan kan liggen maar kan het probleem maar niet vinden!

wat heb ik zoal gedaan:

- ik heb ccleaner erdoorheen gehaald
- Router gereset en gekeken in mijn router of de instellingen niet aangepast waren... (de modem dient ook gelijk als router, ik heb een THOMSON SpeedTouch 780)
- computer opnieuw opgestart
- firewall uitgeschakeld
- gescand op virussen of Adware/spyware
- processen na gelopen op onbetrouwbare bronnen

wat het gekke is dat ik wel via de cache half op de site kan komen... ik zie geen lay-out slechts alleen tekst... en heb zelfs de mogelijkheid gekregen om via livechat 1 van de medewerkers te kunnen spreken... maar goed die zijn Engels en vaak lui...
je kent het wel...

nou dat dus,
wat kan men mij nu nog aanraden?

ik gebruik overigens Firefox, Chrome en opera als browsers Firefox is mijn standaard browser.

Laatst bewerkt:
Veroorzakers van deze problemen kunnen ondeugdelijke extensies of niet helemaal goed verlopen updates zijn. Vaak ligt de oorzaak in de profielmap waar de gebruikersinstellingen opgeslagen zijn. Het maken van een nieuw profiel kan de problemen als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.

Ga naar Start > Uitvoeren en typ 'firefox.exe -ProfileManager' (zonder aanhalings tekens), Klik op OK
Kies in het nu geopende scherm voor Nieuw Profiel Maken
Geef je nieuwe profiel een naam
Klik op Voltooien
Bij het opstarten van Firefox zal je nu een venster te zien krijgen met de beschikbare profielen.

Hierna kun je belangrijke gegevens uit een oud profiel terugzetten

ik ben er achter gekomen dat het aan avg ligt... die blokeert de website gewoon even... en ik maar zoeken waar het aan kan liggen.
als ik avg heb draaien heb ik ook echt helemaal geen toegang... ik krijg dan te zien dat ik geen toegang heb tot hun netwerk... ik krijg de zelfde pagina te zien als een website die niet bestaat of down is.

wat vind men zoal van de website vpn4all? is het een betrouwbare website?
ik bedoel dat een scanner zoals avg hem blokkeert wilt misschien toch wel iets zeggen...

Veroorzakers van deze problemen kunnen ondeugdelijke extensies of niet helemaal goed verlopen updates zijn. Vaak ligt de oorzaak in de profielmap waar de gebruikersinstellingen opgeslagen zijn. Het maken van een nieuw profiel kan de problemen als sneeuw voor de zon doen verdwijnen.

Ga naar Start > Uitvoeren en typ 'firefox.exe -ProfileManager' (zonder aanhalings tekens), Klik op OK
Kies in het nu geopende scherm voor Nieuw Profiel Maken
Geef je nieuwe profiel een naam
Klik op Voltooien
Bij het opstarten van Firefox zal je nu een venster te zien krijgen met de beschikbare profielen.

Hierna kun je belangrijke gegevens uit een oud profiel terugzetten

ik heb dit gedaan maar ik krijg geen nieuw scherm te zien waar ik iets in kan aanpassen of invoeren...

ik heb dit gedaan maar ik krijg geen nieuw scherm te zien waar ik iets in kan aanpassen of invoeren...

Het is vreemd maar waar. Als je geen hoofdletters gebruikt en dus niet precies de commando's overtypt zoals in mijn vorige posting, werkt het niet... dus:
Start > Uitvoeren en typ firefox.exe -ProfileManager

nee bij mij word er alleen een nieuwe firefox geopent..

ok dat werkte alleen ik heb nog steeds geen toegang tot die site...
maar eigenlijk heb ik al zoiets van laat maar zitten.
want veel dingen zeggen mij dat deze site niet betrouwbaar is.
er zal vast wel een reden zijn waarom ik de site niet kan bezoeken! dat avg hem blokkeert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan