toegangelijkheidstoegang geweigerd door virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

stef276

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2011
Beste.....

Na veel googlen rommelen stel ik toch maar mijn vraag hier want ik kom er echt niet:

Mijn pc problemen nadat me computer telkens crashde en ik een aanbod kreeg dat een programma dit kon verhelpen a 50 dollar maleware denk ik ?

toen heb ik maleware spyware etc erop gezet toen ging het even goed maar deze is terug denk ik want dit word nu ook geblocked kan deze niet meer laten draaien of openen downloaden van andere antispyware blocked ie ook

toen heb ik systeemherstel geprobeerd dan krijg ik die toegankelijkheidsservice word geblokkeerd dus dit werkt ook niet ook niet in veilige modus

mijn vraag moet ik nu alles formatteren en opnieuw installeren of krijg ik dit virus/maleware er nog op een andere manier af?

een recovery dvd moet ik nog maken maar ik kreeg altijd die melding dat ik dit nog moest doen en u het moet komt tie niet meer :P dus waar doe ik dit op mijn pc?

en ik neem aan dat als ik dit brand op dvd hier wel me besturingssysteem op komt te staan?

Bedankt alvast

Ja, maar als nu in deze staat van je pc een back-up gaat maken neemt hij het virus mee dus is mijn advies: herinstalleren, en als je een back-up maakt en brand op een cd dan neemt hij het OS mee.

OS en die termen snap ik niet ben niet zeer goed met pc....

ik zit nu het smart restore menu van packard bell waar ik een hersteldisc kan branden

als ik dit doe komt hier dan wel windows vista op te staan?

en moet ik dus dit branden computer formateren en de gebrande dvd laten draaien?

alvast bedankt

Ja OS=Operating system dus je besturingsysteem maar hij neemt alles over, van wat er dan op staat dus ook dat virus, ik zal hem opnieuw installeren dat had ik gedaan, maar een back up maken is slim als het virus weg is dus kan je niet in veilige modus scannen dan is het meeste uitgeschakelt van je systeem

Laatst bewerkt:
ok dus daar schiet ik dan niks mee op toch?

is dan de enigste oplossing voor wat malemare formatteren en een nieuwe vista kopen?

Hoi,
welkom op helpmij.nl
ik lees dat je een Packard Bell hebt daar is toch ook een optie om naar fabrieksinstellingen terug te gaan? In smart-restore zit die optie toch dacht ik? Terug naar factory-settings en partitial restore? Heb je de handleiding van PB al eens goed doorgelezen? Geef het model of serienr. door dan kunnen we eens kijken wat we erover vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan