toegangsrechten (nogmaals)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Ben ik weer.
Ik had al eerder een andere vraag over mijn firewall van Norton, waar ook de toegangsrechten ter sprake kwamen. Nu is die vorige vraag op zich opgelost alleen zit ik nog steeds met het toegangsrechtenprobleem......

Ik ben de beheerder van deze pc. Norton geeft dat ook aan. Toch zou ik wat Norton in ieder geval betreft, beperkte toegangsrechten hebben.
Ik kan hem zelfs niet meer verwijderen, omdat ie zegt dat ik daar het recht niet toe heb.
Alleen de "supervisor" kan dit doen.......

Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb Norton Internet Security 2004, Windows XP

xp home......
dan via F8 (veilige modes) inloggen als administrator en dan verwijderen wat je wilt verwijderen.

Eigenlijk wil ik hem niet verwijderen, maar gaf alleen maar aan dat dat zelfs niet kan....
En volgens mij heb ik alleen met Norton beperkte toegang.

Maar ik heb het evengoed even in de veilige modus geprobeerd, maar als ik dan als administrator wil inloggen, heb ik een wachtwoord nodig. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een wachtwoord ingevoerd heb?????

Maar hiervoor had ik Norton Internet Security er dus al opstaan en toen had ik geen problemen met de toegang.
Ik wilde hem opnieuw installeren, omdat ik andere probleempjes had.
Ik kon zelfs mijn instellingen bewaren en later, na de nieuwe installatie weer terugzetten.

Maar dit moet toch op de één of andere manier op te lossen zijn??????

Ik heb hetzelfde een keer gehad. Mijn wachtwoord als administrator was gewijzigd en werd ongeldig verklaard.
Ik had een trojan. Waarschijnlijk al jaren maar toen werd hij klierig.
Scan dus voor de zekerheid met Ewido.

Maar.........eerlijk gezegd, zoveel werk ik het nou toch ook weer niet om Norton te verwijderen?
Doe dit gewoon. Zorg alleen dat je alles van Symantec in de map Common files, Document and setting/applicatie data en de programma map onder Norton en Symantec verwijderd.
Dan kun je zo Norton er met 20 minuten werk opnieuw geinstalleerd hebben.
Dan ben je toch sneller klaar?

Als je het mij vraagt ben je trouwens aan het crossposten. Ook in de vorige thread kwamen die toegangsrechten al aan bod.

Laatst bewerkt:
Hm, het verbaasde mij juist dat het zo makkelijk ging.
Voorheen zat ik ook als een gek alles uit het register te verwijderen.
Nou ja, als het niet lukt is die link van jou Bandit altijd nog te gebruiken :D

Nou, ik heb norton uiteindelijk kunnen verwijderen met een bepaald bestand van de symantec site.
Er opnieuw opgezet en nu kwam ik inderdaad een schermpje tegen, waarin je je voorkeuren voor accounts kunt aanpassen (wat ik de eerste keer niet gezien heb) en daar heb ik me als supervisor laten instellen en nu is alles goed. Dus kennelijk was er toch iets met de installatie fout gegaan.....

Allemaal bedankt weer voor het meedenken!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan