Toegangsrechten voor beheersaccount?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjge
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjge

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
Hallo,

ik wil de schermresolutie veranderen op een Toshiba laptop met XP. Ik log in op een beheersaccount (dacht ik) en ik krijg een melding dat ik geen toegangsrechten heb!
Nu weet ik dat er hele pagina's zijn met ge- en verboden, en een helaas onbereikbare ex-collega heeft daarin zo de nodige (uiteraard niet gedocumenteerde) wijzigingen aangebracht. Maar dat is dus het probleem: het zijn hele pagina's, ik heb er al naar zitten kijken, maar ik kan er geen relevante bij vinden.

Iemand hier een suggestie, waar ik moet zoeken?

Als de computer opstart, druk dan een aantal malen op f8. Je krijgt dan een keuze menu.
Kies dan voor Veilige modus. Als je hier mee ingelogd bent, misschien kun je dan iets?

...maar wat kan ik dan doen, wat ik in normale modus niet kan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je in Veilige modus inlogt, heb je altijd alle rechten. En dat is het probleem wat ik kan opmaken uit je verhaal? Of begrijp ik het niet goed?

Laatst bewerkt:
O, dat wist ik niet. Ik log nu in met een beheerdersaccount, en kennelijk heb ik dan niet alle rechten. Ik zal het proberen, bedankt.

Laatst bewerkt door een moderator:
@jjge,

Ik heb een paar keer een quote verwijderd van een bericht waar je direct op reageert, het is niet nodig te quoten als je direct reageert.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan