Toegevoegde accounts verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Ik weet niet of dit de juiste sectie is, maar indien niet dan hoop ik , dat het wordt hersteld.

In Google Account kun je vanuit een account overgaan naar een ander account. Je klikt dan onder je avatar en krijgt een rijtje van andere Google accounts en je kunt dan van daaruit inloggen. Maar ik wil dat rijtje niet steeds in beeld hebben. Hoe krijg ik dat rijtje met accounts weg?
 
Ik heb ook twee account's maar wil ik ze wel behouden ( gebruik ik ze alle twee ! ) daardoor weet je helaas niet vertellen hoe je andere account(-s ! ) zal kunnen verwijderen, maar denk ongv dat je misschien bij instellingen betreffende ongewenste profiel moet verwijderen ( kijk onder plaatje ! ) ofzo ? :(

ScreenShot017.jpg
 
Ik wil die accounts ook niet kwijt, maar wil niet dat dat hele rijtje in beeld kom als ik om wil schakelen.
 
:confused: Uch ?? nee denk toch dat die niet mogelijk ( die account's-rijtje onzichtbaar maken ) is en wij zullen altijd een voorstel in beeld krijgen, met welke account wij ergens inloggen willen ..
 
Laatst bewerkt:
Bij toeval erachter gekomen. Je moet uitloggen uit je eigen account en dan kun je de accounts uit het rijtje verwijderen.
 
:( Maar heb je dan niet ook en toevallig betreffende account helemaal verwijdert ?? en heb je opnieuw op z.g.n.mde verwijderde uit beeld account inloggen geprobeerd ?:confused:
 
Op deze wijze maak je alleen het rijtje leeg. Voor het daadwerkelijk verwijderen van de accounts is heel wat meer nodig.
 
Dat weet ik maar bedoel ik ook als je nu op die bepaalde account opnieuw inloggen wil hoe krijg je dan die weer te zien ?
 
Dan doe je weer Account toevoegen en dan zal het rijtje zich weer langzaam vullen.
 
:) Ach zo dan ? ooke kijk nu, zo leren wij altijd wat .......toch ?:)
2qs5mja.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan