Toekennen van editable veld voor inbox berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdmondRellum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2009
Beste forum-leden,

Ik ben volstrekt nieuw op dit forum en ben geen echte kenner van outlook-software. De reden van mijn inschrijving op dit forum is dat ik met een probleem zit waar ik niet uit kom. Mijn bedrijf heeft een algemeen email-account waarop alle email binnenkomen en die voor elke werknemer leesbaar zijn. Nu wil ik graag een veld toevoegen aan de inbox waarin elke werknemer zijn/haar initialen kan toevoegen, zodat de andere werknemers kunnen zien dat de email in behandeling is door diegene.

Een veld toevoegen lukt mij wel, maar deze is vervolgens niet editeerbaar (van initialen te voorzien) en ook niet zichtbaar voor de anderen... Ik moet dus waarschijnlijk iets bij de server regelen aan de layout vermoed ik.

Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen of het uberhaupt mogelijk is wat ik wil en hoe ik dit kan bewerkstelligen...? Bij voorbaat ben ik uiterst dankbaar voor elke nuttige tip.:thumb:

Ps: Wij werken met Outlook Professional Edition, SP3.

Vriendelijke groet,

Edmond

Hiervoor kan je bij uitstek het 'Veld' Categorieën gebruiken.
Voor elke werknemer de eigen naam of initiaal als categorie .... maakt niet uit, maar wees wel consequent in de keuze voor naam óf initiaal.

Beste TeuGem,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp deze oplossing niet zo goed... Alle externe mails komen binnen op één inbox. Ik wil dus bij elke mail commentaar kunnen zetten (bijv. dmv intitialen) zodat alle collega's kunnen zien of een binnengekomen email al in behandeling is genomen en door wie.

Ik heb 'Categorieen' geprobeerd, maar ik zie het verschil niet met de andere veld-typen. Wordt het veld Categorieen dan wel ontsloten en kun je dit veld wel in de inbox editten? Excuus, maar zoals ik al schreef ben ik geen geavanceerde gebruiker... Ik ga intussen even verder proberen...

Groet,

Edmond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan