• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Toekomstige salarissen en salariskosten automatisch berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen2807

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
128
Hallo,

Ik heb een vraag. Zie daarvoor de bijlage.

Kan ajb iemand mij helpen om de tekst uit kolom CG van de bijlage te automatiseren voor de jaren 2024 tot en met 2028? Deze jaren staan achter kolom CG.
* Ik heb in die kolommen al iets neergezet, maar er is geen rekening gehouden met periodiektoekenningen. Deze wil ik niet handmatig berekenen. Ook zou het fijn zijn dat er geen salariskosten meer worden getoond als iemand vertrekt. Voor de datum zie dan kolom H: End date.
* De maandelijkse salarissen excl. sociale lasten o.b.v. 1,00 fte staan op tabblad salary scales vermeldt.

Opmerking:
Liever voer ik geen bewerkingen uit op de data die uit het salarissysteem worden getrokken. Dat is de data tot en met kolom AE in dit geval. Enkele kolommen daarvan zijn verborgen omdat ze non informatie tonen voor dit vraagstuk.

Is dit uberhaupt mogelijk wat ik vraag?
 

Bijlagen

  • Salary costs.xlsx
    43,3 KB · Weergaven: 28
71 x bekeken en geen enkele reactie, dat zegt genoeg.
Je vraagt nog al wat, misschien moet je dit eens goed doorlezen https://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5
Voor de tekst in kolom CG een aanzetje, wat mij betreft blijft het daarbij. (geen zin om het hele bestand uit te pluizen.)
Zie de formules in kolom CG

Ik heb wel een aantal dingen gewijzigd, zelf maar even zoeken.
 

Bijlagen

  • Salary costs-4.xlsx
    49 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
71 x bekeken en geen enkele reactie, dat zegt genoeg.
Je vraagt nog al wat, misschien moet je dit eens goed doorlezen https://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5
Voor de tekst in kolom CG een aanzetje, wat mij betreft blijft het daarbij. (geen zin om het hele bestand uit te pluizen.)
Zie de formules in kolom CG

Ik heb wel een aantal dingen gewijzigd, zelf maar even zoeken.


Dag Albert,

Dank voor dit uitwerken. Ik weet heel goed wat ik vraag en dat dit een hele ingewikkelde vraag is. In ieder geval dank met je uitwerking. Ik ben er mee aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan