"Toepassing verlaten" werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tbiekens

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Beste mensen,

In Access 2007 probeer ik steeds een knop op een formulier toe te voegen om de toepassing af te sluiten. Het toevoegen is geen probleem maar als ik de knop wil gebruiken gebeurt er helemaal niets. Zelfs geen foutmelding! Is er misschien een optie die dit probleem veroorzaakt of is er een andere oplossing.

Met vriendelijke groet

Theo Biekens

Macros werken alleen als de macro beveiliging uitstaat. Anders doen ze niks. Dus dat is vraag 1: heb je de beveiligingsinstellingen goed ingesteld?

De macrobeveiliging staat uit en alle andere zelf samengestelde macros werken gewoon. Alleen de standaard voorgebakken macro's leveren problemen op. Ik krijg sinds gisteren wel een foutmelding namelijk: "De expressie bevat een ongeldige verwijzing naar de eigenschap Dirty." en verder gebeurt er niets.

Als je een macroknop invoegt dan verschijnt automatisch een keuzelijst met macroopties. Als ik dus verwijs naar een zelf samengestelde macro "Macro uitvoeren" is er niets aan de hand maar kies ik dus een standaard macro zoals "Toepassing afsluiten" dan heb ik het probleem zoals gemeld!

Hoop dat hiermee voldoende informatie aanwezig is om het probleem te lijf te gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan