Toepassingsfout 0xc0000022

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheElectrolight

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Help!

Ik word gek van mijn PC, als ik bepaalde software wil opstarten zoals Sony Sonicstage, Windows Media Center, Google Earth, Nero 7 Essentials etc. komt er dit te staan:

Bij Sonicstage:

Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000022). Klik op OK om de toepassing te beëindigen.

Ik klik op OK, komt er dit:

Sonicstage Application werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt afgesloten en u krijgt een melding wanneer er een oplossing beschikbaar is
PROGRAMMA AFSLUITEN

Ik heb op vele fora gezocht maar geen oplossing gevonden, er stond bij verschillende wel dat het met een update van AVG heeft te maken maar dat programma gebruik ik niet.

Wie helpt mij!?

Welkom bij Helpmij.nl

Ga eens naar uitvoeren. typ bij uitvoeren in: sfc /scannow
Houd hiervoor de cd van windows bij de hand, je pc gaat nu controleren op eventueel ontbrekende bestanden of zal bestanden repareren.

Of probeer dit eens:)

Ga eens naar uitvoeren. typ bij uitvoeren in: sfc /scannow
Houd hiervoor de cd van windows bij de hand, je pc gaat nu controleren op eventueel ontbrekende bestanden of zal bestanden repareren.

Of probeer dit eens:)

Dit is voor Windows XP, werkt dit ook voor Windows Vista?

Graag gedaan ;)
Zet je de vraag even op opgelost, rechtsonder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan