toepassingsfout waardoor ik conflicten krijg

Status
Niet open voor verdere reacties.

inky1979

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2010
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het forum en heb niet zo'n gigantisch verstand van computers maar kan er wel wat mee overweg.

Nu is het zo dat ik de nieuwste versie van AVG free 2011 met pijn en moeite heb geïnstalleerd en ik krijg nu steeds foutmeldingen.
eerst ging het om een generic host32 fout. die is inmiddels verholpen en nu krijg ik contineu de volgende foutmelding;

de instructie op 0x0044f513 verwijst naar geheugen op 0x00000000. de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt

en bij alles wat ik probeer, registers opschonen, dingen downloaden enz komt de fout terug naar de geheugen met al die nullen.

Zou ik dit probleem zelf kunnen verhelpen? en zo ja wie kan me uitleggen hoe?

groeten Ingvild diepens

Hoi,
Welkom op Helpmij.nl

wat ik je aan wil raden is een oudere versie te installeren klik omdat ik al tig problemen ben tegenkomen met versie 11 (heb zelf ook nog de oude) nieuw is niet altijd beter.
Succes.
Edit: heb je de juiste bits-versie voor jer besturingssyteem geïnstalleerd?

Laatst bewerkt:
Hoi, bedankt voor je snelle antwoord.
Ik heb de 36 its geïnstalleerd, dat is de goede.

Ik krijg de 2011 versie er niet af, dit was ook mijn idee. Ik wilde de 9.0 versie weer terug maar dat lukt dus niet.

Alleen die geheugenfout die krijg ik bij alles wat ik doe, ook als ik AVG uitschakel.

Download de AVG Removal Tool om je versie te verwijderen. Download Ccleaner om de zaak op te schonen vink daarbij de optie "verouderde prefetchdata" aan en laat ook het register opschonen.
Succes.

Ik zal hem eens gaan proberen te verwijderen met de remover.

Ccleaner heb ik inderdaad ook en ook al gebruikt.
Ik hoop dat het probleem opgelost is als AVG eraf is en er een andere versie opzit maar ik heb er een hard hoofd in.

Zo AVG 2011 is eraf, super bedankt voor de link.
Ik heb bij de Ccleaner ook verouderde prefetchdata aangevinkt en tot nu toe gaat alles goed.

Alleen kan ik nergens de 9.0 van AVG downloaden. Als ik die via google zoek en klik op 9.0 zet hij het automatisch om in de 2011 versie. En op de site van AAVG zelf kan ik hem ook niet vinden.

Ik zal hier het forum eens afzoeken of ik er ergens iets over kan vinden.

De link van mij in #2 brengt je rechtstreeks naar elke versie die je wil hebben, ovet het hoofd gezien wellicht?

Inderdaad over het hoofd gezien, excuus.
Ik links in beeld de versies staan, ik ga eens proberen

Laatst bewerkt:
Zo ik ben aan het downloaden:thumb:
Ik heb volgens mij niet zo'n snelle computer, duurt wel 15 minuten :o

Nou de goede versie staat erop maar ik kan niet updaten:mad:

Mijn windows firewall staat uitgeschakeld en toch lukt het niet. Ik krijg de volgende melding:
access is forbidden bij the server

wat nu?

Ja ik kan je wel ff uitleggen hoe 't waarschijnlijk zit, sinds kort (heb versie 9.086) krijg ik met enige regelmaat pop-ups van AVG om te updaten naar versie 11. Ze verplichten je als het ware om versie 11 te downloaden dus er is grote kans dat,zolang ik dat niet doe, er eerstdaags een mededeling komt dat mijn versie niet meer wordt ondersteund.
Maar dat is geen probleem dan ga ik over op de gratis versie van Avira of van Avast.
Dat zijn ook goede virusscanners, dus je hoeft niet perse AVG te hebben.
We horen het wel.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan