• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

toernooi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Dit zijn je eigen formules die dit aangeven denk nu even bij je zelf te raden gaan. Ik heb namelijk niets aan de formules in e6 - i10 veranderd. Controleer dit even met je eigen bestandje.

Ga nu zo lekker eten en je antwoord zal even duren tot ................ weet ik niet.

Groet PPMS

Hallo,

Dit zijn je eigen formules die dit aangeven denk nu even bij je zelf te raden gaan. Ik heb namelijk niets aan de formules in e6 - i10 veranderd. Controleer dit even met je eigen bestandje.

Ga nu zo lekker eten en je antwoord zal even duren tot ................ weet ik niet.

Groet PPMS

ja als ik het op team sorteer is alles goed maar al ik op score sorteer gaat t mis

t is echt raar als hij op winst sorteert gaat alles verkeerd

maar bedankt voor het proberen

Op mijn site staat hoe je dat kan doen met formules. Dus telkens de juiste stand als er iets verandert.

Ga naar www.wimgielis.be > Excel > Voorbeeldbestanden > Automatisch sorteren.

Wigi

Doe dit eens voor het sorteren, geen macro's best als die te vermijden zijn op een redelijke manier. De standen zullen zich automatisch aanpassen wanneer je een stand invult.

Ik heb er speciaal een hele pagina aan gewijd op mijn site.

Wigi

Hallo Janw2,

Waren de programma’s naar je zin ik hoorde geen reactie meer van je en welke van de twee ga je gebruiken.

Groet PPMS

Hallo Janw2,

Waren de programma’s naar je zin ik hoorde geen reactie meer van je en welke van de twee ga je gebruiken.

Groet PPMS

Heel jammer, het is zo, maar die heeft de 5 laatste bijdragen nog niet eens gezien... En wij maar moeite doen :(

Hallo Wigi,

Dat is dan maar het risico van het helpen Wigi, wel minder leuk en ben toch altijd een beetje nieuwsgierig of het naar wens is gewenst. Blijf als het mogelijk is toch weer iemand te helpen als mij kennis over Excel daarvoor toereikend is. Bij jou en vele andere hierop de site ben ik maar een kleintje en de dank is dan ook altijd groot van de hulp van jullie.

Groet PPMS

ik heb het wel gezien hoor en bedankt voor jullie hulp :thumb:
alleen weinig tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan