• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Toeslagen berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bgvv01

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2008
Als beginner :confused:ben ik voor een bevriende relatie bezig te proberen gegevens van een digitale tachograaf die via de sateliet naar mij gezonden worden uit te filteren zodat b.v.de uren tussen 20:00 en 06:00 uur een toeslag krijgen van € ???.Een voorbeeldje: men begint te werken om 13:50 en stopt de volgende dag om 01:45 dan moeten de uren tussen 20:00 en 23:59 en van 00:00 tot 01:45 een bepaalde vergoeding krijgen.Ik heb een voorbeeld bijgesloten zoals ik het ontvang.Dus eigenlijk moet ik alle uren apart kunnen berekenen d.i.v.met de specifieke vergoedingen die betaald moeten worden.Ook de dagen waarop gewerkt zijn zoals zaterdag en zondag moeten weer een aparte vergoeding krijgen.Ik weet dat het een hele zooi vragen zijn maar hoop toch iemand te vinden die mij in klare taal uit kan leggen hoe dit voor elkaar is te krijgen,waarvoor bij voorbaat al mijn dank:d

Bijlagen

Gebruik de zoekfunctie van dit forum eens en zoek op rooster of overuren.

en hoe zit dat met nachtvergoeding op zaterdag en zondag, is dat een of twee vergoedingen.

tOESLAGEN

arbeid op maandag t/m/vrijdag tussen 20:00 en 06:00 uur €2,79
arbeid op zaterdagen zondagen en feestdagen tussen 00:00 en 24:00 uur € 4,19 p/u (dit beiden afhankelijk van het soort ritten)

andere categorie:
werkzaamheden op zaterdag een vergoeding van € 3,35
werkzaamheden op zon-en feestdagen € 5,03 p/u
door de weekse dagen tussen 00:00 en 06:00 uur een vergoeding van € 3,35

ik ben me ervan bewust dat het een hele warboel is maar ik hoop dat je er toch iets van kunt maken.
groeten
Toon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan