toestel niet in gebruik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
hey beste ppl,

Ik heb een nokia 3330 en zeer tevreden (al is hij nu naar de maak, dat terzijde) alleen anderen soms niet. Wat is het geval? Soms dan proberen mensen mij een smsje te versturen en dan krijgen ze te horen dat het nummer niet in gebruik is...? Wie weet waardoor dat komt en/of wat er de oplossing toe is? Het gebeurd regelmatig en het is behoorlijk frustrerend.

Toevallig net je telefoonnummer omgezet?

Het kan wel een aantal dagen duren voor je overal weer in het systeem staat. Bij de ene wel en de ander niet. Als het te lang duurt, gewoon ff bellen.

Niet m'n nummer net overgezet, ik heb dit nummer al meer dan een jaar. Het is zo dat er soms smsjes wel doorkomen maar dat ie soms ook die foutmelding geeft :confused:

En ik heb een prepay toestel van Hi...

Misschien moet je eens gaan klagen bij jou provider.

Het kan zijn dat jou simkaart niet goed (meer) is.

Hallo

Nokia is "berucht" voor slechte verbindingen in het toestel , waardoor er intermitterende kontakten ontstaan , met uiteraard de nodige problemen.

Ook het bruusk in kontakt komen met het "decor" , ja o.k. vallen op de grond , blijken de nokia's niet goed te kunnen verdragen .

Beste is , zoals reeds gedaan , deze ter controle aanbieden servicecenter.

Peter

Hoi, was even een paar dagen bij familie, vandaar dat ik niet kon reageren (zijn nogal achterdochtig als het gaat om "vreemden" achter de pc).
Bedankt voor de antwoorden maar ik kijk wel of het nog steeds gebeurd, het is namelijk lang niet altijd dat dat gebeurd. Ook gebeurd het niet als ik weinig of juist veel ontvangst heb, het kan bij beide gevallen gebeuren.

En ja, ik heb hem afgelopen vrijdag van Expert weer opgehaald omdat hij niet meer aan wou, op geen enkele manier en gelukkig na wat schoonmaken en opladen deed ie het weer maar het is nog te kort om te zeggen of dat het was...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan