toestenbord door de war

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Tijdens een msn sessie heb ik bij iemand hulp op afstand toegepast. Geen instellingen verandert, maar alleen een IEvenster geopend en een paar links aangeklikt. Bij die persoon zit nu het hele toesenbord door de war.

Voorbeeld: dit is a t/m z
abcdefgh51230n6-qrst4vwxyz

De cijfers zijn goed op de 0 (nul) na, deze geeft een * (sterretje).

Instellingen staat goed, Ned toetsenbord met Usa internationaal als indeling.

HELP

Bijlagen

• klembord01.gif
    klembord01.gif
    74,5 KB · Weergaven: 93
omdat ik niet weet of ik in de goede sectie zit. Sorry

Toetsenbord moet toch VS zijn en taal nederlands? Dus precies andersom.

Of ben ik nu in de war.

Zou ook wel kunnen, ik dacht dat dat ook zo is. T blijft vreemd dat het na een hulp op afstand sessie gebeurt. Ervaring mee?

Heeft die persoon de pc alweer opnieuw opgestart? Vaak lossen dit soort problemen zichzelf op na het opnieuw opstarten.

al een paar x gedaan. Helpt niet
Ik ben overigens virusvrij volgens AVG / Housecall

Bijlagen

• klembord01.gif
    klembord01.gif
    20,8 KB · Weergaven: 69
Update;

Het probleem is ontstaan TIJDENS hulp op afstand. Dit weet ik omdat de persoon aan de andere kant haar msn wachtwoord moest intikken en dit lukte niet. Toen was het toetsenbord dus al in de war. Omdat het wachtwoord niet lukte heeft ze op esc gdrukt om de verbinding te verbreken. De vraag was van iemand anders of de hulpsessie goed was afgesloten, maar dit is dus niet van invloed geweest.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=203558

Ned weggooien en opnieuw instaleren heeft niet geholpen.

Probleem opgelost

Om de één of andere reden is aan de andere kant van de verbinding de numlock aan of uit gezet. Die persoon werkt met een laptop en heeft dus een andere indeling. Nooit een lampje gezien enz.

Bij toeval kwam ze erachter dat gewoon typen met de FNtoets het probleem tijdelijk oploste.

Kan het zijn dat met het leggen van de hulp op afstandverbinding haar laptop mijn toetsenbord instellingen heeft overgenomen?

In ieder geval; Bedankt voor de reacties

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan