Toetenbord en muis blokeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tgokhan91

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Beste mensen
ik heb het volgende vraag
is er een software dat het het toetsenbord en muis kan blokeren voor bepaalde momenten/tijdstippen?
ik heb namelijk kleine dochter van 2 die is natuurluk heel nieuwschierig naar alles en en ook beetje vervelend aan het worden , en ik laat haar op de pc Tom & Jerry kijken maar dan drukt ze op alle toetsen en veranderd ze alles , klooit ze met de muis nog eens , daarom wil ik een software vinden die met toestencombinatie de toetsenbord en de muis blokkeert zodat ookal drukt ze overal op dat niks werkt ,is tijdelijk tot dat ze het weet dat het niet mag doen.
mja ik heb z'n software niet kunnen vinden.
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt voor de moeite .
Gr Gökhan Tasgin.

wat ik zou doen :
zorgen dat er een wachtwoord op het account is ingesteld (configuratie scherm --> gebruikers instellingen)

Vervolgens lock je je computer als je stopt (en je dochter begint :-))

Dat locken kan met de toetsencombinatie : windowstoets en de L (tegelijk induwen)

de windows toets is dat vlaggetje en zit meestal links onder.

ze kan dan klikken wat ze wil maar zonder wachtwoord komt ze niet verder.

echte software hiervoor ken ik niet. Misschien een anti rsi programmatje, die locken ook de hele boel, maar volgens mij moet je dan van te voren instellen dat hij om de 2 uur 10 minuten locked, dus niet met een toetsencombinatie.

thnx Roel :)

wachtwoord heb ik wel
de toetscombo ken ik wel Windows Toets + L mja dan kom je op inlogscherm.
ik kan de toetsenbord en de muis van de usb wegtrekken maar dat gaat 1 of 2x goed en daarna heb ik de toestenbord & de muis naar de kloote daar heb ik niet egt zin in :)
mja tog bedankt voor je sugestie:)
any pepople more ide's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan