Toetenbord in Android

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeremyKok

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2010
Hallo allemaal,

Ik heb een HTC Wildfire S met Android. Aangezien ik het standaardtoetsenbord niet zo geweldig vind, heb ik een tijdje geleden een andere gedownload in de Android Market, namelijk eentje waarbij je symbolen kon typen door een toets in te drukken, en dan naar beneden te trekken. Deze heb ik toen verwijderd, omdat ik geen ruimte meer had op mijn telefoon. Nu wil ik dit toetsenbord heel graag terug, maar ik heb geen idee meer hoe deze heet. Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank,
Jeremy Kok.

Hallo,

Kijk eens tussen je laatste aankopen in de Andriod Market.

Athans zo kan het bij apple..

Nee, de laatste aankopen zijn niet te bekijken in de Market. Wel je zoek geschiedenis (als je die niet verwijdert hebt). Deze is heel simpel te berijken, gewoon op het vergrootglaasje klikken, en je krijgt je complete zoekgeschiedenis te zien. Ik denk dat hij daar niet tussen zal staan, anders had je de naam wel geweten.

Ik ken wel twee gratis hele goede toetsenborden voor Android, TouchPal en GO keyboard... Verder ken ik er geen.

Veel succes met je zoektocht!

mr32 :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi,

Bedankt voor jullie tips, maar ik heb hem nog steeds niet gevonden.. Hopelijk komt de gouden tip binnenkort, haha.

Ik gebruik swiftkey als toetsenbord. Is het die misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan