Toetenbord zwaarder gemaakt.

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Iemand een idee waarom toetsenbord verzwaard zou kunnen worden? Haal hem open en zit nutteloos lap staal in, denk beetje om hem wat luxer te laten voelen (meer staal minder plastic, zoiets). Noem geen merk namen!

Laatst bewerkt:
In China hebben ze slechte kwaliteit staal en profiteren ze van subsidies om het te exporteren, daarom zit het in apparaten als waterkokers en telefoon hoorns. Het zal altijd wel enig nut hebben. Een toetsenbord valt minder snel om met enig gewicht, waait dan niet over tafel en staat op alle vier de pootjes.

Wees er maar blij om want dankzij ons afval zijn wij een staal producerend land en hebben we grondstoffen die anders van ver zouden moeten worden gehaald. Het duurt dus maar even, of het zit alweer ergens anders in verwerkt. Van een oude schop rand ben ik nu een brievenbus beveiliger aan het maken. Zie afbeelding.

Aanpassing2.jpg

haal het staal eruit en je zal merken dat je toetsenbord niet meer op zijn plek blijft staan. Die verzwaring is er om het bordje op zijn plek te houden en niet bij iedere aanraking te verschuiven

Ron

Misschien wil het de gebruiker wel aanraken.
Toetsenborden, we hebben er iets mee.

Als ik nog eens een toetsenbord tegen kom waar verzwaard (lichtgewicht wel eens gezien) op de verkoop sticker staat dan geloof ik het!

Bedankt doeg.

Nee, je hebt er veel die "verzwaard" zijn en dan bedoelen ze de toetsaanslagen. Dat kunnen de toetsen zijn die je weinig gebruikt of alle toetsen behalve de toetsen die je met de pink moet bedienen en misschien zijn er nog meer mogelijkheden. Het staat dus best vaak en met trots op de verpakking of in advertenties. Een verzwaard toetsenbord adverteren omdat deze fysiek zwaarder gemaakt is zou dus geen goed idee zijn en ontevreden klanten opleveren.

Ik lees dat je jou conclusie hebt kunnen trekken over de plak staal. Het is inderdaad wel een beetje raar als het bord verder stevig genoeg is dat je er op kan leunen maar ik zal je vertellen ik heb een Logitech muis waar je naar keuze één of meerdere, bijgeleverde, gewichtjes in mag klikken. Hier heb ik alle gewichtjes geplaatst want anders valt die telkens van mijn tafel. Bureaus zijn niet altijd en overal ruim bemeten. Dat iets moet blijven staan waar het staat dat is eigenlijk heel normaal. Omdat ik lang een vergunning heb gehad om groot afval in te zamelen ben ik gewichten tegengekomen in allerlei apparaten en gebruiksvoorwerpen. Zeker in kantoor benodigdheden. Groet. Alfred

Afneembare gewichtjes, da's dan wel de manier ja (bord wat zwaar interesseert me niet, komt toch beetje sneaky over).

ps Bord tikt wel lekker valt me op (door openhalen en wat hardhandig ermee, zijn alleen sommige toetsen minder happig, da's eigen schuld tuurlijk).

ps Geen micr...... bord, zat op bord te kijken waar onderdeel (indruk plasticje) uit kwam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan