Toets laptop zit los

• Onderwerp starter Onderwerp starter braka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

braka

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Ik heb een Dell Inspiron 6400 en daarvan zit een toets los.
Ik had een tijd terug met een kruimeldief m'n toetsenbord schoongemaakt maar er tegelijkertijd een toets af getikt.
Ik had hem toen weer terug kunnen klikken, maar inmiddels is de toets er weer af en krijg ik hem niet meer terug geklikt. Het lijkt niet dat er iets kapot is of weg is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb een Dell Inspiron 6400 en daarvan zit een toets los.
Ik had een tijd terug met een kruimeldief m'n toetsenbord schoongemaakt maar er tegelijkertijd een toets af getikt.
Ik had hem toen weer terug kunnen klikken, maar inmiddels is de toets er weer af en krijg ik hem niet meer terug geklikt. Het lijkt niet dat er iets kapot is of weg is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Nee,

maar......nog garantie?

zoniet dan stel ik me voor dat je het met een klein druppeltje 2 componenten lijm (goed laten uitharden) wat precies in het midden onder de toets wordt aangebracht misschien kunt repareren. Klein gewichtje erop, nachtje laten drogen!..

Tenzij een ander een betere oplossing heeft.....

Suc6.

Laatst bewerkt:
Nee,

maar......nog garantie?

zoniet dan stel ik me voor dat je het met een klein druppeltje 2 componenten lijm (goed laten uitharden) wat precies in het midden onder de toets wordt aangebracht misschien kunt repareren. Klein gewichtje erop, nachtje laten drogen!..

Tenzij een ander een betere oplossing heeft.....

Suc6.

Ik heb inmiddels (tijden terug) contact gehad met Dell en ze hebben GRATIS een nieuw toetsenbord met uitleg gestuurd.
Ik heb het toetsenbord vervangen (appeltje eitje) en ik ben helemaal blij.
Bedankt voor je bericht!

ikzelf heb daar ook al eens mee gezeten (heb een Acer aspire)
het is idd niet eenvoudig maar zeker niet onmogelijk (bij mij is het toch gelukt!)

er moesten bij mij 3 haakjes vastgehaakt worden voordat de toets weer perfect vast zat, ik heb de toets rond de punt van een potlood gedaan zodat de 3 beentjes open bleven staan en dan begint het pruts werk, door je potlood zo recht mogelijk te houden, veel geduld en een beetje handig zijn lukt het ongeveer na een half uurtje... eens je het 1 keer hebt gedaan gaat de de volgende keer sneller ;)

veel pruts genot!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan