toets stuk bij laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter woest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

woest

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Heb oude laptop gekregen, maar 1 toets werkt niet (pijltje omlaag). Heb 'm losgehaald, schoongemaakt, maar helpt niet. Als ik hem zo los intoets, doet ie het heel soms.

Iemand enig idee wat ik nog meer kan proberen. Laptop is lastig, kan er niet zomaar bij.

Marco

Ik denk dat je pech hebt, is moeilijk te repareren denk ik. Misschien zou je contactspray kunnen proberen, maar of dat helpt betwijfel ik ook. Lastige van een laptop dat je niet ff nieuw toetsenbord kan kopen ervoor en klaar. Wel zou je anders er een gewoon toetsenbord op aan moeten sluiten maar das ook weer lastig als je hem meeneemt

Hallo

Ik zou geen kontaktspray gebruiken , vermits die een vettig laagje achterlaat (uiteraard en ...logisch want deze spray dient om kontakten te smeren.....)

Vermist 99 % v/d hedendaagse keyboards werken met hoogohmige kontakten , is dit om problemen vragen....

Ik zou de betrokken defekte toets behandelen met zuivere witte wasbenzine , ook het betrokken drukkussentje dient te worden ontvet .....

Uiteraard dient men voorzichtig te werk te gaan , ook omdat dergelijke kontaktpuntjes zeer broos zijn , en enkel uit "opgedampt" koolstof bestaan....)

p.s. alvorens te reinigen , eerst eens visuel controleren of er geen hoofdhaar o.i.d. de goede werking belet..

Peter

gisteren dezelfde vraag gehad, kijk anders es in de rubriek windows 2000 en dan software....

daar staan nog wat tips...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan