Toets vast? (ASUS X53u)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike1993

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2012
Nog geen twee jaar oud en de problemen stapelen zich al op ...

Een tijdje terug was het het scherm, nu is het de 'O'-toets die blijft hangen, of beter gezegd er is meer weerstand bij het indrukken van die toets dan wanneer je een andere toets indruk. De toets op zich werkt nog wel, maar pas nadat ik wat heen en weer schuif met men vinger over de toets.
Vermoed dat er iets onder is gekomen en daarvoor de vraag, kan ik de toets gewoon los klikken van het toestel? Zoja, aan welke kant kan je het best trekken? Zo nee, is er een andere manier om onder de toets te komen?
Toen de vorige keer het scherm opnieuw verbonden is, kwam ik er achter dat bij het dichtklikken een van de plastic haakjes afgebroken is. Dit zat in de laptop (hoorde je wanneer ik wat schudde met het toestel), maar dat hoor ik niet meer. Dus is het of eruit gevallen, of is dat hetgeen onder de toets zit.

Zoals in de titel al staat gaat het om een ASUS X53u laptop.
Zit nog een dikke maand garantie op, maar dan is het weer een hoop geregel voor misschien een kleinigheidje.

Wie kan me even verder helpen? Bedankt!

Ik ken dit precieze model niet, maar algemeen gezegd zijn de laptop toetsen niet iets waar je aan wilt prutsen. Als ze al op een zinnige manier los te maken zijn, dan krijg je ze daarna niet meer vast.

Toetsenborden hebben nooit een opening aan de achterkant, dus het pinnetje wat in de behuizing is geraakt zal zeker niet tussen je toets zitten.

Ik zou voor de garantie gaan en ASUS dit laten oplossen.

Nog even afwachten dan om te kijken of 'het' er vanzelf weer tussenuit valt. Bedankt.

EDIT: Vanmorgen de laptop opgestart, toets doet het weer. Hopen dat 'het' wegblijft ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan