toets -vorige doet het niet altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
de toets -VORIGE-(menubalk) doet het niet altijd. Ik ga dan maar met rechts-muis-klik in de betreffende site naar -VORIGE- en dan gaat het wel. Wie weet wat dit is?
Windows 98 int.expl.6.0
 
...je kunt ook de backspace knop gebruiken.
Als je via die rechtsklik teruggaat naar vorige, werkt dan de toets volgende(menubalk) wel?
En als je >vorige< laat uitklappen met dat pijltje ernaast, wat heb je daar dan staan als ie niet werkt?
 
Als die toets >vorige< niet aktief is dan werkt dat uitklapmenuutje ook niet.
shocked.gif
, maar wanneer die toets "aan" is werkt dat pijltje onafhankelijk van die toets. Er kan dan toch een foutje in zitten?
Het is nauwelijks te omschrijven zonder verwarring te stichten, erion ( en het is ook al laat!)
 
Ja ik had een reactie op het probleem geplaatst maar kwam er even later achter dat mijn oplossing nergens opsloeg.
Ik had geen idee hoe de reactie verwijderd kon worden dus vandaar de :)


Is een hernieuwde instal van IE6 een oplossing?
 
Laatst bewerkt:
En als je 2 keer op de vorige knop klikt doet ie het dan wel? Zo ja, heb je Kazaa Lite geinstalleerd? Als dat zo is moet je wat dingen aanpassen in de hostfile.

95/98: C:\Windows\HOSTS
XP/2000: C:\winnt\system32\drivers\etc\HOSTS

Dat is eigenlijk een soort bannerblokker, kazaa lite verandert de hostfile, dus die moet je weer ff fixen.
 
reactie kazaa-lite host weggooien?

Moet ik de file host weggooien?
 
Sommige sites gebruiken volgens mij ook een script dat de Back toets uitschakelt. Voordat je je computer verbouwt voor niks.

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan