toets wisselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen199

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
hoi mensen,

mijn toetsenbord van mijn laptop is kapot, de nieuwe is besteld maar dat duurt nog een weekje of 3.
de beide shift toetsen werken niet, de helft van de numlock niet, en het led lichtje werkt niet.
aangezien het nog even duurt, zou ik graag 1 shift toets willen wisselen met de \ toets naast de shift toets, omdat ik die vaak gebruik.

gr. jeroen

Of even tot de nieuwe er is een los USB toetsenbord eraan hangen?

nou, dat is niet bepaald handig als je een laptop meeneemt...

super idee, maar ik ga geen nieuw toetsenbord voor 3 weken kopen natuurlijk...

:d maar dat is ook 7-14 € en verslijt nooit, bovendien kan je hem ook onder de kraan enz..enz..;) dus een biertje meer of minder ?

Jeroen jouw nu USB port werkt nog wel ? en kan jij ev ook muis mee gebruiken ??

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, dat biertje laten we zitten angezien ik nog geen 18 ben, maar de usb poorten werken nog goed, ik heb er 2. Niet al te veel dus. maar de vraag was hoe je een key kan veranderen

Nee key kan je niet veranderen :(

En verder ..... typ maar nu bij uitvoeren OSK ( klein of Blok letters maak nie uit ! ) en op enter en kijk maar wat gebeurt dan :D daarvoor vraag ik je voor USB poorten :D

[marquee]
2uivdwm.gif
3:0 ![/marquee]

Laatst bewerkt:
ja dat is echt super handig... kuch ;p maar toch bedankt dat ik weet dat het niet mogelijk is

:D Alfred hoi !
Dat is zoals ( niet zoals maar precies ! ) ik aangegeven heb, alles is OSK als je bij uitvoeren intypt ..

:D ach jongens hebben ze hun best gedaan :( ... toch ?? :D

Laatst bewerkt:
hey, ja ik heb dat programma al, maar ik snap er compleet niks van....

Dan wordt het lastig. Het programma werkt goed maar je moet er wel even tijd in steken. Tegen die tijd heb je waarschijnlijk je nieuwe toetsenbord al ;)

oke, ik zal het er maar even mee moeten doen, no problem, maar ik dacht vragen is de moeite waart

Ziet er goed uit. Daar ga ik eens wat mee spelen :)

Goedemorgen ROYONIX,

Heb berichten 6 en 7 even samengevoegd je weet zolang er geen antwoord is dat je beter even bericht kan aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan