Toets zit vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea van den Bos

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Op mijn toetsenbord zit een knopje vast.

Hoe krijg ik dat weer los heb eral siliconenspray tussen gespoten maar het heeft niet geholpen.

Ik heb hem nog niet open gehad want ik weet niet wat ik dan moet doen?

Goed schoonmaken of voor een paar euro (vanaf € 10,00 of zo) een nieuw toetsenbord scoren.

hoi heb je het knopje er al keer uit gehaald blijft hij dan ook hangen? ander ff proberen opnieuw er in zetten suc6 gr mike:thumb:

toetsenbord

ja! een nieuwe is het beste
voor 10 of iets meer 25 euro heb je al een
internet toetsenbord met alles er op .
waar je weer jarenlang mee kan type.
:) succes

Vuil zit er niet tussen want het is een klein knopje geen gewoon knopje maar een office knopje om te kiezen tussen office funktie of gewoon windows.

Ik weet wel dat ik gewoon een nieuwe kan gaan kopen maar als ik het voor elkaar kan krijgen is dat toch mooi meegenomen.

Ik vroeg dat (vuil) omdat ik al regematig een glas limonade ofzo over mijn toetsenbord heb gegooid, mijn oplossing is dan altijd om dan gewoon het toetsenbord goed te wassen onder de douche, vervolgens 24 uur op de kachel en hij is weer als nieuw.

Gewoon even losdraaien dat ding, knopje van binnenuit naar buiten drukken en dan een paar keer heen en weer halen. Dichtdraaien en hij doet het weer als het goed is...

Ik vroeg dat (vuil) omdat ik al regematig een glas limonade ofzo over mijn toetsenbord heb gegooid, mijn oplossing is dan altijd om dan gewoon het toetsenbord goed te wassen onder de douche, vervolgens 24 uur op de kachel en hij is weer als nieuw.

:thumb: Gouden tip jozo,kan je dit ook met je beeldscherm doen:confused:

Geplaatst door klepzeikers
:thumb: Gouden tip jozo,kan je dit ook met je beeldscherm doen:confused:

Feitelijk wel, als je e.e.a. maar zeer goed laat drogen. Die douche was vroeger inderdaad ideaal, maar met de prijzen van tegenwoordig vind ik dit echt niet meer nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan