henkiebobo
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 okt 2012
- Berichten
- 1
Hallo,
Ik probeer voor een project toetsaanslagen te simuleren voor de game League of Legends. Deze worden dan geactiveerd met voice-to-speech waardoor je bijvoorbeeld kan roepen dat je terug naar de basis wilt, en dan drukt de game "b" voor je in waarmee je weer terug naar de basis teleporteerd.
Ik heb geprobeerd dit te doen door gebruik te maken van SendKeys.SendWait("(b)")
Dit werkte niet, er gebeurde niks. Maar mijn methode werkte wel want als ik bijvoorbeeld in notepad dezelfde voice command roep, dan wordt er wel een b getyped. Nog mooier is het zelfs wanneer ik INGAME bij League of Legends, wanneer de chat aanstaat, b ook getyped wordt als ik de voice command roep. Oftewel, er gaat toch wel iets goed. Alleen de virtuele toetsaanslagen komen blijkbaar niet door als ik daarmee echt functies van het spel wil activeren.
Ik had iets gelezen over het gebruiken van DirectInput zoals in de volgende link:
http://www.codeproject.com/Questions/279641/c-sharp-DirectInput-Send-Key
ik heb deze code gewoon 1 op 1 gekopieerd om zeker van te zijn dat het zou werken, en dan probeer ik dus i.p.v. sendkeys.sendwait aan te roepen, send_key aan te roepen. Dit werkt helaas helemaal niet ingame.
Ik heb nu dus geen idee en begin een beetje moedeloos te worden. Weet iemand hoe het wel zou moeten? of heeft iemand tips voor wat ik nog zou kunnen doen?
alsvast bedankt!
Ik probeer voor een project toetsaanslagen te simuleren voor de game League of Legends. Deze worden dan geactiveerd met voice-to-speech waardoor je bijvoorbeeld kan roepen dat je terug naar de basis wilt, en dan drukt de game "b" voor je in waarmee je weer terug naar de basis teleporteerd.
Ik heb geprobeerd dit te doen door gebruik te maken van SendKeys.SendWait("(b)")
Dit werkte niet, er gebeurde niks. Maar mijn methode werkte wel want als ik bijvoorbeeld in notepad dezelfde voice command roep, dan wordt er wel een b getyped. Nog mooier is het zelfs wanneer ik INGAME bij League of Legends, wanneer de chat aanstaat, b ook getyped wordt als ik de voice command roep. Oftewel, er gaat toch wel iets goed. Alleen de virtuele toetsaanslagen komen blijkbaar niet door als ik daarmee echt functies van het spel wil activeren.
Ik had iets gelezen over het gebruiken van DirectInput zoals in de volgende link:
http://www.codeproject.com/Questions/279641/c-sharp-DirectInput-Send-Key
ik heb deze code gewoon 1 op 1 gekopieerd om zeker van te zijn dat het zou werken, en dan probeer ik dus i.p.v. sendkeys.sendwait aan te roepen, send_key aan te roepen. Dit werkt helaas helemaal niet ingame.
Ik heb nu dus geen idee en begin een beetje moedeloos te worden. Weet iemand hoe het wel zou moeten? of heeft iemand tips voor wat ik nog zou kunnen doen?
alsvast bedankt!