Toetsenbordprobleem of toch wat anders??
Of mijn probleem nu bij het toetsenbord ligt of elders is me nog niet duidelijk.
Soms direct bij opstarten PC verschijnt er een donker scherm met alleen een curser. Op het toetsenbord branden geen van de 3 lichtjes rechtsboven. Is geen USB toetsenbord. Plug ik 'm in en uit, restart komt er weer leven in, maar kan zijn dat ie plots weer uitvalt. De Pc zit apart in een stopcontact, de overige zaken in een verzamelcontactdoos. Zet ik die aan en uit, komt ie ook wel op gang. Dus of het de PC is ....lijkt mij ook van niet. Ander keyboard gebruikt...toch zelfde verschijnsel, alsof er somewhere een contactstoring is. Ik ben een leek, probeer eea zo goed als mogelijk te reproduceren. Wat me ook opviel sinds dit probleem. Dat mijn PC altijd afsluit met de mededeling dat er 1 update volgt. En ook bij opstarten aldoor de melding geeft dat er een nieuw programma is geinstalleerd, wat ik dus niet heb gedaan....Vaag en grijs, maar mogelijk is er iemand die dit verschijnsel kan herkennen, ben zeer benieuwd, thanks bij voorbaat!!
groetjes Anneke