toetsebord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shifterke

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Heeey,

ik heb echt een bizar probleempje. Telkens als ik een game open doe (World of Warcraft, prototype, CSS,...) willen mijn pijltjestoetsen en spatiebalk niet reageren. (In wow zie ik mijn character nog een beweging maken, maar blijft stilstaan als ik naar boven duw).

Heb al verschillende toetsenborden gebruikt met telkens hetzelfde resultaat (PS/2 en ook USB). Iemand een idee waar het aan kan liggen??

Bedankt shifterke

Heeey,

ik heb echt een bizar probleempje. Telkens als ik een game open doe (World of Warcraft, prototype, CSS,...) willen mijn pijltjestoetsen en spatiebalk niet reageren. (In wow zie ik mijn character nog een beweging maken, maar blijft stilstaan als ik naar boven duw).

Heb al verschillende toetsenborden gebruikt met telkens hetzelfde resultaat (PS/2 en ook USB). Iemand een idee waar het aan kan liggen??

Bedankt shifterke

Het lijkt er mij meer op dat je graphics card niet goed meer is dan je toetsenbord?
Werkt je toetsenbord bijv wel goed in excel??

in Excell werkt het, maar ik betwijfel grafische kaart want alles qua games werkt grafisch goed, en ik kan sommige toetsen wel gebruiken, alleen spatie en pijltjes (zo ver al ik weet) niet.
Ook werkt bij mijn ene toetsenbord de multimedia toetsen niet (play, next, stop, IE, explorer, ...) Heb intellitype hiervoor ook al opnieuw geïnstalleerd zonder succes.

Schiet mij maar lek dan ;-(

Mischien de drivers?
Een probleem wat mij lang heeft gevolgt voor ik wist wat het was, was de Ctrl/shift combo.
Vooral in WOW was dat soms lastig omdat de / gebruikt wordt in de chat en nu dus een ? .

Die gooide bij mij mijn toetsenbord instelling om.
De symbolen zaten allemaal op een andere plek.
Echter nooit problemen met pijlen gehad dus vergeet dit stuk maar :)

ik hoop dat ik snel ergens een oplossing kan vinden, gamen is vrselijk moeilijk zo

HEt lag dus aan een anti keylog programma
bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan