toetsen aan progamma's toekennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

josti

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
ik heb sinds kort een microsoft toetsenbord op mijn pc. kheb zelf geen cdrom maar alles doet het gewoon. maar als ik op de knop 'media' druk krijg ik winamp terwijl ik eerst gewoon windows media player kreeg. en die wil ik weer terug onder die knop hebben. weet iemand hoe het moet?

BVD

joost van schaik

Kun je niet op de site aan software van Microsoft komen?
Met de mijne (Logitech) kan ik dat n.l., via rechtsklik in de system tray, in het menu wijzigen.
Je bepaalt dan zelf wie wat moet openen.
Kijk eens naar het type van je toetsenbord en typ dat in met google. Wie weet

Winamp zal dan als standaard aan gevinkt staan dat moet je veranderen!

Ja schattebout, daarvoor heb je een menu nodig en bijbehorende software :p

IntelliType Pro 5.2 (ITP5_2Eng.exe - 7.5 MB), van de site van microsoft downloaden:

http://www.microsoft.com/downloads/...83-870E-4E1D-BE81-CB467620DF61&displaylang=en

Of even zoeken op de hun site naar ITP5_2Eng.exe

Werkt voor alle multimedia toetsenborden van microsoft.

Daarmee kun je multimedia toetsen toewijzen aan programma's of een map. De funktie toetsen doen het dan ook, en de + en - van de volume toetsen krijgen een 'slider' rechtsonder op het beeldscherm.

Vr.Gr. Egel.

En vergeet niet om die software veilig op slaan!!

Graag gedaan :), ik had het zelf ook eens gezocht en uiteindelijk gevonden.

Raar dat ze het niet meeleveren bij het toetsenbord, of dat de winkelier het niet installeerd of zegt.

Waarom zetten ze het niet onderop het toetsenbord: 'For full functionality of this multimedia keyboard download and install Intellitype software from www.microsoft.com.'

Voor de liefhebbers een screenshot, (weet ik ook of dat lukt ;)).

Groet, Egel.

Bijlagen

• itp5_2eng.gif
    itp5_2eng.gif
    33,5 KB · Weergaven: 22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan