Toetsen Acer Travelmate 233 LC

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimbre

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2001
Hallo,

Ik heb een Acer Travelmate 233 LC waarvan 1 toets is afgebroken.

Navraag gedaan bij Acer of ik die toets kon bestellen maar dat kon alleen bij IMD (bedrijf die storingen.e.d. verzorgt).

Info bij IMD (waar ik 2 Acer pc's 8 maanden !!!!!! kwijt was wegens defect moederboard)

1 toets kan niet, ze bestellen gelijk hele set.

Keuze:
- Zelf repareren -> kosten toetsen € 10 + adm. kosten + rembours wordt circa € 50.
- Laptop opsturen -> kosten circa € 50.

Ik vind het normaal dat reparatie en/of onderdelen geld kosten maar dit is echt belachelijk: 1 toets € 50! Bestel zo'n set van € 10, stop het in een enveloppe en stuur op die hap.

Weet iemand bedrijf/site waar ik dit soort onderdelen kan bestellen en zelf die ene toets erop kan drukken?

BVD

Wim

Ik zal aan mijn zoon vragen of die hem nog heeft.

Repareren zal denk ik niet gaan (gelet op veelvuldig gebruik van die toets).

Hoezo? spaar je afgebroken toetsen?:p
Of dat deze eventueel te lijmen is met superlijm, niet geschikt voor polyethyleen.

Bemoeial:p :p Nee dat wilde ik niet vertellen.

Kijk in het gat waar de toets heeft gezeten,Mooi dat heb je gedaan?Ga dan naar een Boekwinkel waar men materiaal verkoopt om 3D kaarten te maken.
Men verkoopt daar dan ook 2 zijdig wit plakstrippen van 5 m/m rondjes of vierkantjes.
Begin die in het gat op de aansluiting waar de toets op hoort te plakken,tot in de toets zodat ie weer op dezelfde hoogte komt als de rest.
Walla scheelt toch mooi wat Euries He.

Zo goed @Lange bemoeial:p :p :p

Hallo

Echt duidelijk is het niet ... vindt ik toch.

Is er nu echt mechanische schade , iets afgebroken , of is enkel het afdekkapje bye .. bye , of is het enkel het druk kussentje die beschadigd is ???

Indien echt afgebroken , ... 1 component lijm om te kleven lukt wel hoor .

Uiteraard spaarzaam mee omgaan , 1 druppel is echt genoeg , is wel een secuur werkje...

Peter

Bemoeial:p :p Nee dat wilde ik niet vertellen.

Zo goed @Lange bemoeial:p :p :p

Nee, een deurbuffer als toets, vind 't maar niks, en nylon kun je ook niet lijmen met superlijm, cyanoacrylaatzuurester dus, pùh, en polypropyleen ook niet, maar dat wordt gebruikt voor tuinstoelen en afvoerleidingen.:)

Lijmen zie ik als alternatief. Mijn voorkeur gaat uit naar een nieuwe toets.

Ik zoek dus een site/leverancier waar ik die toets kan vinden tegen normale condities.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan