Toetsen bord werkt niet bij opstart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

varez

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hallo,

Hierbij wil ik graag om hulp vragen aan jullie.
Mijn toetsenbord werkt niet als ik mijn computer start. Nadat ik mijn wachtwoord heb ingevoerd (scherm-toetsenbord) komt de desktop.
Ik probeer alles te typen op ''scroll lock'', ''cap-lock'' en ''num-lock'' te drukken, maar werkt niet. Dus besloot ik om mijn oude toetsenbord aan te sluiten.
Toen werkte het wel het typen etc.. Later pakte ik mijn nieuwe toetsenbord en plugte ik het in (was al ingelogd: zat toen op desktop) en werkte wel..
Mijn nieuwe toetsenbord werkt alleen als mijn computer is ingelogd en opnieuw op start door eerst met de oude toetsenbord in te loggen en daarna weer eruit te halen vervolgens te aansluiten.

Kan iemand mij helpen, zodat ik niet de hele tijd van toetsenbord hoef te verwisselen.

Ik hoop dat iemand mij helpt.

Met vriendelijke groeten,

varez.

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Je hebt wss een draadloos toetsenbord nu? De draadloosfunctie of de usb-poorten worden dan wss pas geactiveerd als Windows is gestart.

Laatst bewerkt:
Ga naar apparaatbeheer (windowstoets + pause/break) en kijk bij toetsenbord of het stuurprogramma goed werkt (dit apparaat werkt correct). Heb je een aparte driver moeten installeren?
Plug hem anders eens in een andere usb-poort in.

Ja er staat ''dit apparaat werkt correct'', maar ik heb een paarse plug-in. En mijn systeemkast heeft maar 1 paarse plug-in gat.

Oh PS/2-aansluiting, die zou het eigenlijk altijd moeten doen. Je oude toetsenbord, die het blijkbaar wel doet, heeft die ook PS/2-aansluiting of usb?

Nee, de oude toetsenbord heeft ook een paarse plug-in..

Dan ligt het ergens aan de configuratie van je nieuwe toetsenbord, ik weet niet of je er software bij hebt waar je e.e.a. kunt instellen?

Misschien weten je collega's of je vrienden het? Kun je het voor me vragen :$?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan