Toetsen bord.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeerover

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Ik bezit een laptop met windows 8.1. Wanneer ik mijn pc wil openen dat breng ik mijn ww in op een toetsenbord die verschijnt op het scherm. Dit is opeens verdwenen. Nu moet ik de kode intikken op het toetsenbord van mijn pc. Hoe kan ik dit terug krijgen op mijn scherm.

Bedankt voor de eventuele info

mvg

Google eens op: screen keyboard windows 8
Zou (bijv.) kunnen zijn dat je eerst op het driekwart icoontje moet tappen bij het inloggen:
Als je het schermtoetsenbord wilt openen, tik of klik je op de knop Toegankelijkheid De knop Toegankelijkheid linksonder in het aanmeldingscherm en tik of klik je vervolgens op Schermtoetsenbord.
Zie ook Option Four en Option Five in deze tutorial

Andere optie is Option Three op dezelfde link, om het voor de langere termijn te beïnvloeden.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Toetsen bord

spijtig maar ik begrijp niet veel van de uitleg inhet engels. Toch wil ik de opmerking maken dat het hier niet het gewoon toetsen betreft betreft waar men kan op typen inplaats van op een gewoon toetsen bord die buiten de pc staat.
Het gaat over een klein toetsenbordje die op het scherm verschijnt als men op het scherm klikt en daar kan men met de vingers het ww onder de vorm ban een cijfer vb 4502 in tikken en dan gaat de pc opstarten.. Ge kunt dit ook doen met uw gewoon toetsenbord.
Ik hoop dat ik het duidelijke heb uitgelegd

Basis is dat je het schermtoetsenbord moet kunnen oproepen via het Toegankelijkheidsicoontje. Dat was gewoon in het NL geciteerd. Richt je dus daar op en doe het Engelse verhaal door (bijv.) Google translate.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan