Toetsen omwisselen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marnixx

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2007
Berichten
6
Ik heb een vraag over mijn laptop toetsenbord. Mijn ´c´ toets is kapot. Dus nu moet ik hem elke keer kopieren en plakken.

Mijn vraag is: Kan ik mijn 'c' niet op een andere toets zetten die ik toch amper gebruik? Zo ja en hoe dan?

Groeten!
 
Kijk hier, en installeer de software.

Laadt Verenigde Staten Internationaal / United States International in de software.
Pas de toets(-en) aan.
Maak er een .MSI installatie-bestand van.
Installeer die in je Windows (dubbelklikken), en zet in Start -> Uitvoeren -> intl.cpl, tabblad Talen, knop Details de nieuwe toetsenbordindeling actief.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Installatie bestand niet te openen

Hey,

Ik heb het programma kunnen downloaden en weet hoe het werkt.

Alleen ik kan het gemaakte .msi bestand niet 'openen' of installeren.

Deze melding krijg ik dan:
Dit installatiepakket kan niet worden geopend. Neem contact op met de fabrikant van de toepassing om er zeker van de zijn dat dit een geldig Windows Installer-pakket is.

Windows ìnstaller heb ik geinstalleerd, maar werkt als nog niet.
Weten jullie iets?
 
File -> Load existing Keyboardlayout -> Kies VS Internationaal
[Doe je wijzigingen]
Project -> Build DLL and Setup package
Open de map waar je het hebt opgeslagen (Standaard: Mijn Documenten\Layout01), bijlage1
Dubbelklik op het installatiepakket dat past bij jouw pc (waarschijnlijk Layout01_i386.MSI)
Na installatie klik Ok, bijlage2
Start -> Uitvoeren -> intl.cpl
tabblad Talen
knop Details
knop Toevoegen
Voeg de nieuwe Toetsenbord-indeling toe (in mijn geval: Verenigde Staten Internationaal - Custom), bijlage3
Daarna in Standaardinvoertaal kiezen voor Nederlands - Verenigde Staten Internationaal - Custom.
Ok klikken
Klaar.

Succes,

Tijs.
 

Bijlagen

  • Keyboard_bijlage1.JPG
    Keyboard_bijlage1.JPG
    61,8 KB · Weergaven: 73
  • Keyboard_bijlage2.JPG
    Keyboard_bijlage2.JPG
    20,8 KB · Weergaven: 50
  • Keyboard_bijlage3.JPG
    Keyboard_bijlage3.JPG
    19,8 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt:
Nog steeds dezelfde error

Ik kan het installie pakket niet installeren. Wanneer ik dus klik op Layout01_i386 geeft hij weer deze error:

Dit installatiepakket kan niet worden geopend. Neem contact op met de fabrikant van de toepassing om er zeker van de zijn dat dit een geldig Windows Installer-pakket is.

Weet niet goed wat ik hiermee aan moet.
 
Ik vermoed dat er dan op je pc wat mis is m.b.t. de Windows Installer, want bij mij werkt het vlekkeloos. Ik heb trouwens het pakket wel vaker op genoemde manieren gebruikt op verschillende computers, en zonder problemen, dus lijkt het mij dat het probleem op jouw pc zit.

Probeer het volgende:
Installeer Windows Installer 3.1 opnieuw, en kijk of het dan wel werkt.
Werkt het dan (nog) niet, kijk dan na bij Services (Start -> Uitvoeren -> services.msc) na of de Windows Installer service wel op Handmatig opstarten staat, en in de kolom Aanmelden als op Local System staat.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan