Hallo, ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop aangeschaft en het bevalt me allemaal prima, alleen verslikte ik mij gisteravond in mijn drinken, ik dronk sinaassappelsap en toen spuwde ik maar een aantal druppeltjes uit en die kwamen op mijn toetsenbord waarna ik gelijk met een zakdoek bij ging die ik in mijn broekzak had zitten en gauw schoon had gemaakt waarna ik niks gemerkt had. Nu een dag later werken de toetsen nog prima maar wanneer ik een toets indruk gaat het een beetje lastig alsof het plakt van de onderkant en daardoor druk ik het lastiger in. Nu is mijn vraag, is het erg dat die 2 toetsen lastig in te drukken zijn maar wel goed functioneren? Kan dat gevolgen hebben voor later? Niet dat ik er later klachten van krijg en dan wel over mijn hele toetsenbord (had ik al eens eerder) en open maken durf ik hem ook niet want na mijn vorige laptop waar ook het toetsenbord kapot van was pas ik erg op met mijn laptop en zou ik graag willen weten of het kwalijk is dat die 2 toetsen lastig in te drukken zijn of dat ik ze los moet maken en dan even in een sopje moet leggen en droogmaken en vervolgens er weer op klikken? Wat kan ik nu het beste doen? Er is haast niks overheen gekomen en maar over 2 letters. Bedankt alvast!