toetsen toewijzen om email programma te openen en browser te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb een nieuw toetsenbord maar daar zitten helaas geen knoppen op om je email programma te openen of je browser te openen. Op mijn oude toetsenbord had ik daar speciale knopjes voor. Bestaat er een mogelijkheid om aan je toetsenbord bepaalde knoppen toe te wijzen hiervoor? En dan knoppen die je toch niet veel gebruikt.

Geen individuele knoppen, maar wel toetscombinaties (welke altijd met ctrl+alt beginnen)

Ga naar de snelkoppeling van het programma, klik met rechtermuistoets, klik "eigenschappen" > snelkoppeling, klik in het vak "sneltoets" , druk op de ctrl + alt toets en vul een letter of teken in, en druk op toepassen... zo kun je ctrl+alt+ w bijv. voor je browser en ctrl+alt + e voor je email instellen.......

Laatst bewerkt:
Dat werkt niet. In het vakje komt dan netjes ctlr+alt+e te staan en voor webbrowser de w maar het programma opent niet met die toetsencombi.

Zeer vreemd.... Om het te proberen heb ik ze zelf zojuist beide ook aangemaakt.... en ze werken perfect...... (Heb Win XP)

Nogmaals vreemd...

Probeer eens met ctrl+alt + F voor de browser...
(Ik moet bij ctrl+alt + W een paar seconden wachten, in de combinatie met F is hij er meteen..... misschien zijn er een paar "kritische letters".......?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan