toetsen veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,
Na het verwijderen en het opnieuw instellen met laatste driver van mijn toetsenbord de ergonomic microsoft 4000 blijf ik geregeld met het probleem zitten dat div. toetsen anders aangeven mn. de punten komma's uitroepteken etc. als ik wat tekst wil typen.
De ene keer gaat het goed de andere keer heeft ie problemen -zonder foutmelding-dat ie niet weer geeft wat het zou moeten zijn .
gegevens:windows vista premium met dual core en toetsenbord is vista geschikt.
2GB werkgeheugen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen cq voorkomen.

gr a hage

Als dat ook niet lukt kijk dan rechts-onderin je beeldscherm bij de menu start en kijk of je daar een toetsenbordje ziet staan. (daarnaast staat nog NL) klik daarop met je muis. Misschien krijg je verschillende landen..;) ik denk dat je alleen nederlans en Engels krijgt. Gebruik engels. Als het goed is dan zou hij eerst Nederlands aanvinken. Maar als je voor Engels kiest meot het allemaal wel lukken

toetsenbord

ik zie onderaan mijn toetsenbord staan en stond op verenigde staten wat naar mijns insziens hoort ,toch niet op nederlands?.En wat kan het eventueel voor kwaad als dit op nederlands staat>

gr a hage

Als je het op nederlans zet krijg je juist die rare tekens en dat alles door elkaar is. Weet je zeker dat hij Verenigde staten staat? Als hij op er op staat probeer dan eens je toetsenbord nog een keer..;)

toetsenbord

hallo koos,

mijn toetsenbord staat echt op verenigde staten.En het rare is dat het tijdens het typen lange tijd goed gaat en dan ineens........ wordt bv een streepje een underscore of iets dergelijks.

gr sierras

Hallo!
Heb je de SHIFT-CTRL al geprobeerd?
Dat is bij mij altijd het probleem: per ongeluk tegelijk ingetikt!

toetsenbord

hallo,

Als het zover is sometimes dan zal ik dat zeker gebruiken ,maar op dit moment dat ik type en daarvoor gaat het nog goed ,dus ik wacht af tot het echt weer fout gaat, maar bedankt voor het advies.

gr sierras

toetsenbord

hallo,

De oorzaak van verkeerde tekens heb ik inmiddels opgelost door idd control shift te gebruiken en toen was het opgelost,zij het dat het wel een raar verschijnsel is wat naar mijns inziens niet voor hoort te mogen komen.

gr sierras

Waarom dacht je dat ik veertien dagen geleden ctrl-shift adviseerde? ;) :D

Laatst bewerkt:
toetsenbord

Pasja,

Ja ja je hebt ook gelijk alleen ik moest wel eerst het probleem met het toetsenbord meemaken en dat is ook gebeurd ,en ook twijfelde ik ook niet aan je kundigheid, bedankt

sierras

Het hoort ook niet voor te komen, jouw eigen vingers zijn er debet aan. Je wil soms een hoofdletter typen en dan raak je tegelijkertijd ook de ctrl aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan