toetsen werken niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Heel vreemd. Heb op een comp windows 98 geupgrade naar 98 SE. Nu zijn de instellingen van het toetsenbord veranderd. De letters zijn wel goed, maar de tekens (bijvoorbeeld :;*&) zitten op een andere plaats. De instellingen van het toetsenbord zijn volgens mij wel goed: taal=nederlands, indeling=VS (internationaal). Wie zou me kunnen vertellen wat ik moet veranderen?!?
 
vs

Die zit boven de 2... Het toetsenbord ziet eruit als USA... maar op die instelling staat ie.. dat is het vreemde...
 
Configuratiescherm > Landinstellingen > tabblad Landinstellingen voor invoer.
Daar moet staan Invoertaal Nederlands en Toetsenbordindeling Verenigde Staten (internationaal)

Groetjes,

Pieter
 
staat er

dat staat er.. al is het bij win 98 SE bij configuratiescherm - toetsenbord... Daarom vind ik het zo onwijs vreemd...
 
Daan,

Kies gewoon eens een keer een andere instelling als VS internationaal en kies dan toepassen. Kies hierna opnieuw voor een indeling en kies dan voor VS internationaal, klinkt misschien raar maar ik heb het ook een paar keer gehad, dat alles goed leek te staan maar er echter niks veranderde totdat ik het voorgaande probeerde. Toen werkt alle toetsen ineens weer zoals het hoorde.


Remy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan