Toetsenbord asus x52f werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nuridin040

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2011
Goedeavond, de toetstenbord van mijn laptop werkt niet meer "asus x52f " soms als je ergens op drukt komen er alleen maar "s"en maar voor de rest doet het toetstenbord niks wie kan mij hiermee helpen ik heb nog niks geprobeerd omdat ik dacht dalijk gaat het fout en heb er ook niet echt verstand van ik kan zojezo niet terug naar de winkel want ben de papieren al kwijt dusja heb hem net een half jaar en hij is nog goed in staat alleen de toetstenbord is eigewijs wie kan me aub hiermee helpen. :(:(:(:(

Welkom op Helpmij...:thumb:

Ik heb je vraag een eigen plaats gegeven.Inbreken/meeliften in andermans topic is niet wenselijk(lees niet toegestaan)
Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

kom je wel in de bios?
ik bedoel of je toetsen bord het nog wel doet voordat je windows in gaat.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Is een beetje slordig om de aankoopbewijs kwijt te zijn:confused: maar de winkel zal hem nog wel hebben ik zou terug naar de winkel gaan en kijken of hun daar een oplossing in kunnen vinden.
Heb je wel bij de eerste keer opstarten back-up dvd's gemaakt?

back up nee nog niet gedaan en ja bij het opstarten deed die het wel die bios gedoe

Wederom, terug naar winkel lijkt mij de beste optie gezien zijn weinig verstand van zaken (niet rot bedoeld hoor) . Misschien kom je nog wel tijdens het opstarten op f8 te drukken in veilige modus?

Start eens op in Veilige Modus en zet een herstelpunt terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan