toetsenbord Compaq presario Q71 wil er niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

patsuus

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2011
Hoi,

Ik wil het toetsenbord vervangen omdat de kleine man papa's bier om heeft laten vallen:( en nu krijg ik het toetsenbord niet los net boven de spatiebalk.
heeft iemand enig idee hoe het daar los moet want voor de rest heb ik alle schroeven etc eruit

groeten
patrick

Die zichtbaar waren allemaal, de hoeken aan de onderkant heb ik ook los maar op de 1 of andere manier blijft hij vast zitten.
Zie totaal geen schroeven meer zitten, ben bang als ik het forceer dat ik iets af breek

Ho,Ho niet de gehele laptop hoeft uit elkaar.
ook klepjes losmaken
Daaronder zitten ook schroeven.
Vaak staat er een toetsenbord tekentje bij in het plastic gegoten

Klopt, dat waren er 4 aan de onderkant, die waren los en hij blijft hangen net onder de spatie....

Zit hij echt helemaal vast of kun je het toetsenbord voorzichtig richting scherm wrikken

Geprobeerd maar dat moet met aardig wat kracht en ik weet niet hoe ze normaal vast zitten? snap er geen hout van ...zal het zo nog eens proberen

Nou,hoe dan ook,ik denk dat je een schroef over het hoofd hebt gezien.
Ik vind het toch wel raar

Dat denk ik ook maar echt alles is eruit, misschien moet je dit op een speciale manier doen?

Ook de schroefjes die diep verzonken zijn.
Dus je ziet alleen een gat met daarbij een toetsenbord icoontje.
Heb je ook het paneeltje bij het scherm los??
Maar dan vraag ik mij nog af wat je wilt gaan doen als het toetsenbord er eenmaal af is.

Laatst bewerkt:
Die zwarte? met de power knop en de draadloze verbinding? ja die kan ik zo losklikken

Ja,die bedoel ik.
Daar zitten ook schroefjes voor het toetsenbord.

>>Ook de schroefjes die diep verzonken zijn.
Dus je ziet alleen een gat met daarbij een toetsenbord icoontje.<<

En dit??

Onderop de laptop dus

Beetje laat maar het is al voor elkaar,

Bij de alt en de - toets zaten 2 knopjes die je in moest drukken , kreeg de beschrijving van de zaak waar het nieuwe bord weg had.

Thnx voor de moeite Palomino

Groeten
Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan