toetsenbord doet niets

• Onderwerp starter Onderwerp starter zxl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zxl

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Hallo

Ik heb een nieuwe keyboard gekocht omdat de oude raar deed...ik kon er in windows niets meer doen.
Ik kon enkel in BIOS komen met het delete knopje, maar daar kon ik verder ook niets.Dus ik dacht dat hij stuk was..maar het blijkt dat het probleem ergens anders zit want met mijn nieuwe kan ik ook niets.
Kan zo vaak op het connect knopje drukken maar dat helpt niet...ook als ik hem op usb aansluit doet hij niets.
Ik moet nu met On-Screen keyboard typen en daar wordt ik echt gek van.
Dus kan iemand me aub vertellen waar het probleem zou kunnen zitten?

bvd

Is dit zomaar plotseling gebeurt of na het installeren van een programma of een spel. Graag iets meer info.

Ja het is zomaar ineens gebeurd...ik zat gewoon ff met iemand op msn te praten.

Ik dacht eerst dat mijn ps/2 ingang voor mijn keyboard stuk was, maar dat is het dus niet want op USB werkt hij ook niet, terwijl het gewoon aan staat in bios.

Ok dan kun even kijken Start-->Configuratiescherm-->Landinstellingen-->Talen-->Details en daar moet hij staan op VS internationaal (Engels).

Daar stond hij al op.

Maar zit het probleem niet in me pc of misschien?
Want in bios en dos doet hij het ook niet.

Als je ps2 aansluiting niet goed is geeft hij een Keyboard Error !
Test eerst je toetsenbord op een andere PC zodat je weet dat hij werkt.

Die gaf hij ook, maar toen had ik hem weer op No Error gezet geloof ik.

En ik heb hier geen ander pc dus dat lukt niet.
Ik weet bijna zeker dat het aan mijn pc ligt en niet aan het keyboard...want de nieuwe werkt ook niet.

Probleem is opgelost.

De batterijen zaten er niet in :D

Was natuurlijk nog aan me ouwe toetsenbord gewend, waar geen batterije in hoefde :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan