Toetsenbord doet plotseling alsof de Num-Lock uit staat, letters typen als cijfers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeDavid

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Hey hulpbieders,

Ik heb een ICIDU toetsenbord, aangesloten via een USB hub op een toshiba satellite L755. Soms dan ben ik gewoon lekker aan het typen en dan wordt het rechtergedeelte van mijn lettertoetsen opeens een num-pad. Het Num Lock lampje brandt dan gewoon nog, ik moet dan Num Lock uit zetten om weer gewoon te kunnen typen, zoals nu bijvoorbeeld. Ik heb m'n probleem al gegoogled en al de oplossingen gaan daar over het gebruik van Num Lock en de uitleg dat op een laptop het rechtergedeelte van de letters gebruikt kan worden als num pad door de num lock of Fn toets te gebruiken. Mijn laptop heeft echter een apart Num-pad gedeelte, dus de toetsen mjkluio hebben geen extra num-pad functionaliteit.
Als ik de Num-Lock aan laat staan, dan typt mijn ICIDU toetsenbord cijfers ipv letters, maar mijn laptop doet dat dan niet.

Het is me een raadsel hoe mijn toetsenbord dit plotseling doet, ik ben benieuwd naar jullie oplossingen.

Heb je dat probleem ook indien je het toetsenbord rechtstreeks op een USB poort aansluit, en doet zich het probleem ook voor bij een ander computer?

Op een andere computer uitproberen wordt lastig... Ik heb m'n toetsenbord nu direct aangesloten, hoewel ik dacht dat ik het probleem ook al had voordat ik m'n usb hub had. Ondanks dat probeer ik het gewoon nog een keer uit, dan zal ik weer reageren als het probleem weer optreedt.

Ik vrees toch dat je een ander toetsenbord moet kopen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan