toetsenbord doet raar in internet formulieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

niek57

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Mijn toetsenbord doet raar als ik in kladblok of word en dergelijken werk is alles gewoon zo als ik het type, maar zodra ik op internet een formulier moet in type gaat het verkeerd.
ik heb de land instelling op Engels (verenigde staten) met Toestenbord-instelling Verenigde Staten(internationaal) en Nederlands(Nederland) met Toetsenbord-instelling op Nederlands en Verenigde Staten(internationaal).
Maar hier in dit scherm werkt alles schijnbaar (normaal) al hoewel maar als op andere site's kijk gaat het meestal niet goed, als ik bijvoorbeeld in google zoek iets type dan krijg ik inplaats van @ een " en /? een - = en alle andere teken behalve het alfabet zelf zijn verkeerd.
ik heb Windows Vista.

Zorg ervoor dat je maar een land en een toetsenbord instelling gebruikt. Het land maakt niet zoveel uit (heeft alleen consequenties voor websites die verschillende landenversies hebben, advies is om het land op Nederland te stellen). In feite moet je als toetsenbord indeling US international hebben. Alle ander indelingen verwijderen en computer opnieuw opstarten. Helpt dat?

Als je toetsenbord instellingen weg haalt, hoef je niet opnieuw op te starten hoor. :)

Soms wel, en erop heb ik het geadviseert. In feite gaat het niet om onze persoonlijke meening. Het gaat echter erom hoe wij de ts kunnen helpen. Indien de ene forummer opnieuw opstarten adviseert en jij vindt dat niet nodig, moet je dan je niet eerder afvragen schad het? Ik denk indien men gewoon amerikanse indeling heeft en us international, dan moet je altijd opnieuw opstarten. Maar ja, jij bent hoofdmoderator, jij zal het moeten weten.

Mijn functie heeft er niets mee te maken.

Mijn ervaring zegt dat je niet opnieuw hoeft op te starten en gaf het puur aan als advies. Kennelijk wordt dat niet gewaardeerd. :confused:

Ik heb de taal instelling nu alleen op Nederland (Nederlands) met toetsenbord nederlands en verenigde staten (internationaal) en krijg weer alles normaal

Zet je dan de vraag nog op opgelost? En mocht het probleem weer terug komen dan moet je alleen het vs internationaal toetsenbord houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan