toetsenbord doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

mel gibson

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2004
mijn escape gaat niet meer,en de letter u v __ x y z die daar tussen staat is mijn escape,dus als ik daar op druk is steeds alles _eg.en er zijn nog problemen help

Hoi,

Probeer is Ctrl+Shift even indrukken tegelijk. zo'n 2 a 3 seconden. Kijk of de spatie het dan weer goed doet.

Geplaatst door winnie de pooh
Hoi,

Probeer is Ctrl+Shift even indrukken tegelijk. zo'n 2 a 3 seconden. Kijk of de spatie het dan weer goed doet.

Was dit niet standaard ALT (links) + shift, poohbeer?

Laatst bewerkt:
Wat=Was neem ik aan? :p.

Hmm nou bij werkt het zo.:p. Dat van jou zal ook wel werken maar goed ff afwachten of nog iets horen van mel gibson

Volgens mij heeft alleen de combinatie ctrl + shift effect op het toetsenbord. Maar dit veranderd alleen de landinstellingen. Het zal dus waarschijnlijk het probleem van mel gibson niet oplossen.

dat denk ik ook niet kay.

Probeer je drivers is opnieuw te installeren! :thumb:

Oke ja dat kan ook maar dat heb ik altijd dan wordt een . opeens : :rolleyes:. Dit is toch zo'n soortgelijk iets? of niet? met die spatie

maar goed ja instaleer je drivers eens;)

dat zit hem in de landeninstelling! Bij een NL toetsenbord zitten de tekens op andere plaatsen maar niet de esc knop bij letters. Dus dit zit hem niet in de landeninstelling

nog steeds hetzelfde probleem,escape gaat niet en de toets _ links naast de x is nog steeds de escape de drivers opnieu_ geinstaleerd geen effect

Heeft het wellicht iets te maken met de Office versie? Bij mij werkt de door Winnie de Pooh opgegeven oplossing uitstekend. D.w.z. mijn toetsenbord geeft andere tekens dan erop staan resp. weer terug naar de juiste tekens. Ik heb Word 2002.
Joop

ik denk het te hebben gevonden,eenander toetsenbord aangesloten en die heeft deze problemen niet alles gaat perfeckt,denk dat mijn toetsenbord stuk is.

Geplaatst door jepewe
Heeft het wellicht iets te maken met de Office versie? Bij mij werkt de door Winnie de Pooh opgegeven oplossing uitstekend. D.w.z. mijn toetsenbord geeft andere tekens dan erop staan resp. weer terug naar de juiste tekens. Ik heb Word 2002.
Joop

Ik zei et toch :rolleyes: :p.

en ja het kan zijn ja dat je toetsenbord kapot is. Als die adnere wel gewono werkt zal dat wel zo zijn

Heb je toevallig een keer iets te drinken over je toetsenbord gegooid ofzo...? Of heeftie het altijd niet gedaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan